Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727258 *verwijderd* reden van verwijdering:Na het nader beken te hebben vond ik hem ook niet mooi ik ga opnieuw beginnen sluit dit topic maar Bewerkt: 7 juli 200717 jaren door Ninoke
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727276 Commentaar: Veel heb je hier niet aangedaan + de uitkomst kan echt vele beter . Je hebt het verkleind en dan nog eens ôp de verkeerde manier . Wat je moet doen is shift inhouden voor je de wallpaper verkleint . De font is veels te groot .doe het eens op 18 of 14 dan zal het er veel beter uitzien. Tips: Gebruik brushes om meer effecten te geven Gebruik C4D om meer effefcten te geven . Gebruik andere fonts . Gebruik verschillende groottes. Neem eens een gradient map Volg tuts om betere technieken te leren . Gebruik wat filters. Neem een border Neem eens een render Dit kan je allemaal leren bij Graphics Tutorials Site voor Brushes : Klik Site voor C4D: klik Klik Site voor fonts : klik Site voor renders: klik klik klik Rate: Laat ik nu over omdat je nog veel werk hebt
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727278 Ik vind hem niet mooi - Het gezicht is gewoon in elkaar gedrukt je kon beter alleen het hoofd erin zetten, als je shift inhoudt blijven de afmetingen goed, met CTRL+t kan je hem dan kleiner maken - Op de achtergrond heb je een paar effectjes die niet zo mooi zijn bij deze sig, probeer eens wat andere - Je kon misschien wat effectjes bij de tekst gebruiken, maar de tekst staat op zich goed Effecten doe je via Layer -> Layer Style of rechter klik op je tekst layer en dan blending options - Je kon wat brushen Ninoke kijk maar naar het bericht boven mij Ik rate dan ook niet Bewerkt: 7 juli 200717 jaren door QuaZ
*verwijderd*
reden van verwijdering:Na het nader beken te hebben vond ik hem ook niet mooi ik ga opnieuw beginnen sluit dit topic maar
Bewerkt: door Ninoke