Jump to content
Geplaatst:
comment_64542

is er iemand die weet hoe je ervoor kan zorgen dat alle auto's in san andreas kunnen getuned worden. ik bedoel wel met veranderen van bumpers enz. dus niet alleen nitro en colors en hydraulics en nieuwe velgen enzo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_64551

volgens mij is dat niet mogelijk dat je alle auto's kan tune-en met bumpers etc. Je heb wel de 6 auto's die bij Arch Angel getund kunen worden met stoeren bumpers...

Maar volgens mij is het met andere auto's onmogelijk

Geplaatst:
comment_64558
volgens mij is dat niet mogelijk dat je alle auto's kan tune-en met bumpers etc. Je heb wel de 6 auto's die bij Arch Angel getund kunen worden met stoeren bumpers...

Lowriders kun je ook van bumpers voorzien en volgens mij zijn er ook auto's bij TF die je van een bumper kan voorzien...

Geplaatst:
comment_64625

Lowriders kun je ook van bumpers voorzien en volgens mij zijn er ook auto's bij TF die je van een bumper kan voorzien...

Welke dan byvoorbeeld?

Geplaatst:
comment_64715
Welke dan byvoorbeeld?

Spoilers en uitlaten is alles :-(

Ik dacht een meer een Rancher met andere bumpers te hebben voorzien, zal dan wel niet :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.