Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727324 als ik sa speel dat heb ik telkens het irritante dat als ik links of rechts ga dat ik dan automatisch me muis zo beweeg dat ie over of onder het mannetje gaat dus over het mannetje bedoel ik een soort van gta 2 hoe kan ik dit uitzetten???? alvast bedankt
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727330 als ik sa speel dat heb ik telkens het irritante dat als ik links of rechts ga dat ik dan automatisch me muis zo beweeg dat ie over of onder het mannetje gaat dus over het mannetje bedoel ik een soort van gta 2 hoe kan ik dit uitzetten????alvast bedankt Misschien heb je bij je instellingen iets ingesteld, waardoor dit veroorzaakt wordt. Verwijder daarom het bestandje 'gta_sa.set' uit je 'GTA San Andreas User Files'. Dit bestandje bevat alle instellingen. Na het verwijderen hiervan worden alle instellingen ge-reset naar de oorspronkelijke.
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren Auteur comment_727367 nee dat is et em niet want het was al zo toen ik begon met spelen ik heb het wel verwijderd maar maakt geen vershcil
als ik sa speel dat heb ik telkens het irritante dat als ik links of rechts ga dat ik dan automatisch me muis zo beweeg dat ie over of onder het mannetje gaat dus over het mannetje bedoel ik een soort van gta 2 hoe kan ik dit uitzetten????
alvast bedankt