Geplaatst: 17 december 200420 jaren comment_64548 ik ging met de trein rijden en ik kwam bij het station aan een 1 persoon sprong er voor :huh: is iemand dit ook overkomen :huh: :o
Geplaatst: 17 december 200420 jaren comment_64553 Nee mij niet...er springen wel mensen van gebouwen en er is al een topic over mensen die zelfmoord plegen...Zoekfunctie
Geplaatst: 17 december 200420 jaren comment_64565 ik ging met de trein rijden en ik kwam bij het station aan een 1 persoon sprong er voor :huh: is iemand dit ook overkomen :huh: :o now ik denk dat de mensen de trein wilde ontwijken dit heb ik vaker en dan springen ze verkeerd dat heb ik ook wel eens met de auto als ik een stukje over de stoep rijd
Geplaatst: 17 december 200420 jaren comment_64780 JA SOMS HEB IK DA OOK ALS IK MET DE AUTO OP DE STOEP RIJD :lol: WEL LOLOLOLOLOL HEEL VEEL LOL
Geplaatst: 17 december 200420 jaren comment_64782 Mjah.. Idd vind ik echt irritant.. Gaat m'n auto altijd kapot omdat ze het verkeerde sprongetje maken ! JA SOMS HEB IK DA OOK ALS IK MET DE AUTO OP DE STOEP RIJD WEL LOLOLOLOLOL HEEL VEEL LOL Kan dat ook zonder hoofdletters ? :huh:
ik ging met de trein rijden en ik kwam bij het station aan een 1 persoon sprong er voor :huh: is iemand dit ook overkomen :huh: :o