Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727477 Hallo forumleden, ik heb een vierus maar ik heb geen vieruscanner. Weet iemand waar je een goede vieruscanner gratis en LEGAAL ken downloaden ? Alvast bedankt. Bewerkt: 7 juli 200717 jaren door Rene-GTA
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727479 Een bekende gratis virusscanner is AVG Free. Als je geen andere virusscanner hebt, is dit een goed programma. Je kunt er meer informatie over vinden op deze site. De downloadlinks voor dit programma kun je op dezelfde site vinden, namelijk hier. Veel succes!
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727480 AVG is een goeie, en gratis virusscanner Zoek op Google voor meer informatie/downloadlink Steel Dogg Bewerkt: 7 juli 200717 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727696 Hallo forumleden, ik heb een vierus maar ik heb geen vieruscanner. Weet iemand waar je een goede vieruscanner gratis en LEGAAL ken downloaden ? Alvast bedankt. Avast is ook goed.
Hallo forumleden, ik heb een vierus maar ik heb geen vieruscanner. Weet iemand waar je een goede vieruscanner gratis en LEGAAL ken downloaden ? Alvast bedankt.
Bewerkt: door Rene-GTA