Posted July 7, 200718 yr comment_727509 Ik nu best vaak (ik snap het niet echt de pol dus daarom is ie zo slecht)
July 7, 200718 yr comment_727513 Niet veel meer. Nadat VCS uitkwam kocht ik VCS meteen. Nu heb ik inmiddels 3 nieuwe spellen en speel ik ze alletwee niet meer
July 7, 200718 yr comment_727526 Best vaak nog. Vooral omdat ik nog mijn lijst met speciale voertuigen nog bijhoud. En omdat ik het Hidden Interior Universe nog flink wil verkennen. Er zijn nog genoeg plaatsen, trucjes andere dingen om te doen in San Andreas
July 7, 200718 yr comment_727535 Op het moment niet, ben nu LCS VCS en 3 opnieuw aan het uitspelen. Daarna zal ik weer 100% into San Andreas zijn @PIERRO: Ok HI universe verken ik dan ook wel vaak:P Edited July 7, 200718 yr by terrorkruimel
July 7, 200718 yr comment_727633 Ik speel het nog dagelijks , door de savegame aanvragen . Ik ben trouwens ook nog bezig met ''een speciaal project'' (als je het wilt zien moet je mijn downloads even bekijken). Dus daarvoor speel ik ook nog veel San Andreas. Ik merk trouwens wel dat ik behoorlijk goed (al zeg ik het zelf ) ben geworden in San Andreas . Het blijft gewoon een leuk spel, al speel ik het pas weer sinds een paar maanden nadat ik de 100% heb gehaald ben ik even gestopt. Trouwens, je kan je poll alleen invullen als je ze allemaal aanvinkt, dat moet je even aanpassen.
July 7, 200718 yr comment_727745 bij mij doet hij het niet als ik stem maar ik speel het elke dag(tenzij ik moet werken ofzo) maar het blijft altijd leuk en ik kan daar ook altijd wel iets leuks verzinnen. GRTZ f'noord[/font] Edited July 7, 200718 yr by f'noord
Ik nu best vaak (ik snap het niet echt de pol dus daarom is ie zo slecht)