Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727552 LCS op de psp kun je dan bij talen: Nederlands kiezen? Is de besturing moeilijk??(op de psp) Wat is het beste wapen op het spel? Kun je net zoals bij SA auto's pimpen? Wat is het gemiddelde van 1 op de 10 of de missie's moeilijk zijn m.v.g swiggers alvast bedankt
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren Auteur comment_728182 Zeg maar richten ok thanx . Bewerkt: 8 juli 200717 jaren door swiggers
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren comment_728191 Zeg maar richten ok thanx . Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet >>> Door SummerBase: Het is wel aardig dat je het nog een keer verteld, maar het is natuurlijk niet de bedoeling, want hij snapte het al. Helpen is nooit weg, dus niet per sé verkeerd, maar de topics moeten schoon blijven dus.. Let er in het vervolg even op. <<<
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren Auteur comment_728199 Zeg maar richten ok thanx . Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet >>> Door SummerBase: Het is wel aardig dat je het nog een keer verteld, maar het is natuurlijk niet de bedoeling, want hij snapte het al. Helpen is nooit weg, dus niet per sé verkeerd, maar de topics moeten schoon blijven dus.. Let er in het vervolg even op. <<< ik moet dus in iedergeval goed de besturing kennen..dat duurt dan wel even of heb je dat zo onder de knie?
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren comment_728202 Zeg maar richten ok thanx . Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet ik moet dus in iedergeval goed de besturing kennen..dat duurt dan wel even of heb je dat zo onder de knie? Dat valt best wel mee, het is heel makkelijk! Om deze post nog enigzins nuttig te maken zal ik je wel even op weg helpen. Met het ronde joystickje (waar veel mensen van denken dat het een luidspreker is -in het begin of voordat ze het kopen-) kun je jezelf makkelijk coördineren in het spel. Zorg dat je er een handigheid in vindt, maar het wend erg snel. In het begin is het echt niet iets wat lekker aanvoelt, maar nu is het voor mij in ieder geval, zo makkelijk als wat. De L en de R toetsen zijn ook erg makkelijk, met de rechter zet je het wapen vast bijvoorbeeld. Je kunt met het kruisje schieten en verder werkt dat bijvoorbeeld precies hetzelfde als de PS2 versie. Alleen dan zitten de knoppen iets anders, verder is er eigenlijk niet zo veel moeilijks aan. Mocht je nog vragen hebben, met betrekking tot het spel dan kan je die hier uiteraard altijd stellen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Het went namelijk heel snel.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731379 De wapens wissel je met <> en als je op iemand richt en van target verwisselt hetzelfde
LCS op de psp kun je dan bij talen: Nederlands kiezen?
Is de besturing moeilijk??(op de psp)
Wat is het beste wapen op het spel?
Kun je net zoals bij SA auto's pimpen?
Wat is het gemiddelde van 1 op de 10 of de missie's moeilijk zijn
m.v.g swiggers
alvast bedankt