Mijn eerste vraag is: Hoe kun je simpel voertuigen met elkaar verwisselen? Ik weet hoe je een auto kan verwisselen met een gemodificeerde auto, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel: Ik wil bijvoorbeeld de Savanna omwisselen met de Stafford, zodat de Orange Grove Families voortaan in zo'n stafford rijden. Dan wil ik dus de textures enzo verwisselen, maar ook de handling en de dingen die daar verder nog bijhoren. Hoe doe je dat precies? Zo lijkt het me bijvoorbeeld ook wel lachen om de politie auto met de tractor te verwisselen, zodat de politie voortaan op tractors rijdt. Maarja, hoe moet dat dan precies, inclusief de handling enzo?
Oke, tweede vraag (korte): Is er ergens een lijst waarop alle texture-namen van voertuigen staan? Net zoals deze lijst van Ice Cold Killa: Klik., maar dan echt alleen voor voertuigen. Want in die lijst van Ice Cold Killa staan helaas geen voertuigen, alleen maar gebouwen enzo.
Derde vraag: Ik vind het best leuk om eens af en toe eens filmpjes te maken op SA:MP. Dan zet ik het liefste alles uit: De chatbox, de radar, de HUD-mode, enzovoort, want dat ziet er mooier uit. Alles kan uitgezet worden in SA:MP, behalve de HUD-mode. Steeds als je bij de instellingen in SA:MP de HUD-mode uitzet, gaat ie vanzelf weer aan. Vandaar de vraag: Is het mogelijk om het bestandje van de HUD-mode gewoon te verwijderen, zodat je hem nooit meer ziet? Voor de mensen die geen idee hebben waar het over gaat, dit is de HUD-mode:
Dus dat ding dat aangeeft hoe laat het is, hoeveel geld je hebt, welk wapen je op dat moment draagt, en hoeveel health & armor je hebt. Ik zou graag willen weten welk bestand dat is, zodat ik hem kan verwijderen. En als dat niet mogelijk is, zou ik erg graag een modificatie voor hebben, of gewoon een andere manier om dat ding kwijt te raken (nogmaals voor de duidelijkheid: In SA:MP lukt dat niet gewoon via de instellingen)
Hetzelfde geldt voor als je richt met bijvoorbeeld een pistool, dan zie je zo'n viziertje. Dat vind ik niet erg mooi voor filmpjes, dus het vizier zou ik ook graag weg hebben. Dus kan iemand ook even vertellen wat het bestand van het vizier is? Dan kan ik die ook verwijderen. En als je dat ook niet zomaar kunt verwijderen, zijn andere ideeën natuurlijk ook hartstikke welkom.
Ik hoop dat ik een goed antwoord krijg. Ik heb nog niet veel mod-ervaring, dus leg het a.u.b. duidelijk uit.
Ik heb de IMG-tool en SAMI al, dus download links voor die programma's hoeven niet.
Alvast bedankt.
EDIT: O ja, ik heb de zoekfucntie al gebruikt, maar ik kon niet echt vinden wat ik zocht...
Ik heb een paar vragen over models.
Mijn eerste vraag is: Hoe kun je simpel voertuigen met elkaar verwisselen? Ik weet hoe je een auto kan verwisselen met een gemodificeerde auto, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel: Ik wil bijvoorbeeld de Savanna omwisselen met de Stafford, zodat de Orange Grove Families voortaan in zo'n stafford rijden. Dan wil ik dus de textures enzo verwisselen, maar ook de handling en de dingen die daar verder nog bijhoren. Hoe doe je dat precies? Zo lijkt het me bijvoorbeeld ook wel lachen om de politie auto met de tractor te verwisselen, zodat de politie voortaan op tractors rijdt.
Maarja, hoe moet dat dan precies, inclusief de handling enzo?
Oke, tweede vraag (korte): Is er ergens een lijst waarop alle texture-namen van voertuigen staan? Net zoals deze lijst van Ice Cold Killa: Klik., maar dan echt alleen voor voertuigen. Want in die lijst van Ice Cold Killa staan helaas geen voertuigen, alleen maar gebouwen enzo.
Derde vraag: Ik vind het best leuk om eens af en toe eens filmpjes te maken op SA:MP. Dan zet ik het liefste alles uit: De chatbox, de radar, de HUD-mode, enzovoort, want dat ziet er mooier uit. Alles kan uitgezet worden in SA:MP, behalve de HUD-mode. Steeds als je bij de instellingen in SA:MP de HUD-mode uitzet, gaat ie vanzelf weer aan. Vandaar de vraag: Is het mogelijk om het bestandje van de HUD-mode gewoon te verwijderen, zodat je hem nooit meer ziet? Voor de mensen die geen idee hebben waar het over gaat, dit is de HUD-mode:
Dus dat ding dat aangeeft hoe laat het is, hoeveel geld je hebt, welk wapen je op dat moment draagt, en hoeveel health & armor je hebt. Ik zou graag willen weten welk bestand dat is, zodat ik hem kan verwijderen.
En als dat niet mogelijk is, zou ik erg graag een modificatie voor hebben, of gewoon een andere manier om dat ding kwijt te raken (nogmaals voor de duidelijkheid: In SA:MP lukt dat niet gewoon via de instellingen)
Hetzelfde geldt voor als je richt met bijvoorbeeld een pistool, dan zie je zo'n viziertje. Dat vind ik niet erg mooi voor filmpjes, dus het vizier zou ik ook graag weg hebben. Dus kan iemand ook even vertellen wat het bestand van het vizier is? Dan kan ik die ook verwijderen. En als je dat ook niet zomaar kunt verwijderen, zijn andere ideeën natuurlijk ook hartstikke welkom.
Ik hoop dat ik een goed antwoord krijg.
Ik heb nog niet veel mod-ervaring, dus leg het a.u.b. duidelijk uit.
Ik heb de IMG-tool en SAMI al, dus download links voor die programma's hoeven niet.
Alvast bedankt.
EDIT: O ja, ik heb de zoekfucntie al gebruikt, maar ik kon niet echt vinden wat ik zocht...
Bewerkt: door BaasB