Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vraag over: Import/export

Ik zoek de Stallion auto, maar waar is die auto te vinden??

groeten

Featured Replies

De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.

Succes!

  • Author
De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.

Succes!

Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:S

groeten

De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.

Succes!

Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:S

groeten

probeer eens een paar rondjes te rijden en dan nog eens te kijken , misschien staat hij er dan wel :)

Edited by ..::GhostRider::..

De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.

Succes!

Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:S

groeten

Dan moet je ff opnieuw laden en er weer heen gaan.

Of je rijd gewoon ff een blok om en dan staat hij er mischien wel.

:cya:

Edited by Only GrandTheftAuto

ff een korte vraag tussen door:

Als je je bakkie naar die haven hebt geëxporteert, is die dan nog te vinden om die vaste plek of is ie dan weg?

Nee, als je een bepaald voertuig eenmaal hebt geëxporteerd verschijnt dat voertuig niet meer op de gerelateerde plaats.

Als je bijvoorbeeld de Slamvan wilt hebben (deze heeft alleen een import/export gerelateerde spawn-plaats) zul je deze dus eerst in één van je garages moeten zetten en dan terug gaan om 'm voor de export op te halen.

Dus zolang je een voertuig nog niet hebt geëxporteerd blijft die op die plaats terugkomen, echter verschijnen alleen die voertuigen die corresponderen met de lijst waar je op dat moment mee bezig bent.

Wat betreft de Stallion, je ziet er veel rijden rondom je savepunt in Doherty en in de buurt van Zero's RC Shop en is dus niet zo moeilijk te krijgen.

Edited by _KoE_Mzungu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.