Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_728992

Toevallig heb ik sindskort ook de online mogenlijkheid tot San Andreas op me genomen, en ook ik kampte met dit probleem. Het zou betekenen dat de server die je hebt gekozen, of gesloten is, of onbemand, of beveiligd. Simpelweg een andere server kiezen. De lijst is erg ruim, dus keus genoeg. Kijk even of de "ping" van de server die je wilt kiezen niet op 9999 staat. Dit zou namenlijk betekenen dat de server gesloten is.

Succes ermee :tu:

Geplaatst:
comment_728994
Toevallig heb ik sindskort ook de online mogenlijkheid tot San Andreas op me genomen, en ook ik kampte met dit probleem. Het zou betekenen dat de server die je hebt gekozen, of gesloten is, of onbemand, of beveiligd. Simpelweg een andere server kiezen. De lijst is erg ruim, dus keus genoeg. Kijk even of de "ping" van de server die je wilt kiezen niet op 9999 staat. Dit zou namenlijk betekenen dat de server gesloten is.

Succes ermee :tu:

Het kan ook zijn dat je de verkeerde versie heb gedownload

In deze tijd zijn (bijna alle ) servers op 0.2.1 overgestapt dus als jij 0.1 of 0.2 heb kan je het niet spelen

Geplaatst:
comment_729017

Het ligt inderdaad daaraan. ;) Sa:mp werkt alleen op V1 van SA. Hier kan je een downgrader downloaden. Daarmee kan je San Andreas v1 maken. :)

zorg er dus voor dat je Sa:mp versie 0.2.1 hebt en Sa versie 1. :)

Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.