Jump to content
Geplaatst:
comment_729392

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

• Reacties 294
  • Bezichtigingen 24.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

9/11 Conspiracy 144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1482460
Zo te zien neemt niemand me serieus. Maar hoe verklaar je dit:

omg denk je serieus dat dit bewijs is ? De dollar bestaat al vele jaren, toen bestonden de pentagon en de twin towers niet eens, Dus dat konden ze moeilijk aanbrengen op een dollarbiljet he. :bonk:

Geplaatst:
comment_1482470
Zo te zien neemt niemand me serieus. Maar hoe verklaar je dit:

omg denk je serieus dat dit bewijs is ? De dollar bestaat al vele jaren, toen bestonden de pentagon en de twin towers niet eens, Dus dat konden ze moeilijk aanbrengen op een dollarbiljet he. :bonk:

Het is gewoon toeval....

Geplaatst:
comment_1482542

Volgens mij willen de Amerikanen niet accepteren dat ze kwetsbaarder zijn dan ze denken. Want ja, alleen de regering kan dit 'machtige en onaantastbare' land bedreigen.

Edit: @hieronder, bedankt heb het aangepast.

Bewerkt: door weaponmr

Geplaatst:
comment_1482556
Volgens mij willen de Amerikanen niet accepteren dat ze kwetsbaarder zijn dan ze denken. Want ja, alleen de regering kan dit 'machtige en untouchable(sorry, weet het Nederlandse woord niet meer)' land bedreigen.

Onaantastbaar.

Amerika denkt onoverwinnelijk te zijn (dat was iig met Bush). Ik denk dat Obama mensen toch wel kan wijzen op de harde realiteit, zolang ie nog leeft.

Geplaatst:
comment_1482731
Die tape waarop Al Qaeda zou toegeven achter de aanslagen te zitten is zo'n beetje de grootste grap van deze eeuw tot nu toe.

en.. waar is je bewijs ? kom aub eerst met bronnen waar het inderdaad blijkt dat het een grap is. O wacht die zijn er niet. Dus jou argument is nu al ontkracht.

Geplaatst:
comment_1482829
Die tape waarop Al Qaeda zou toegeven achter de aanslagen te zitten is zo'n beetje de grootste grap van deze eeuw tot nu toe.

en.. waar is je bewijs ? kom aub eerst met bronnen waar het inderdaad blijkt dat het een grap is. O wacht die zijn er niet. Dus jou argument is nu al ontkracht.

Als u even zo vriendelijk wilt zijn om de post te bekijken van Dieko, boven mijn voorgaande post.

Bij voorbaat dank...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482896

Als u even zo vriendelijk wilt zijn om de post te bekijken van Dieko, boven mijn voorgaande post.

Bij voorbaat dank...

Vooral zijn 1e punt is erg sterk in dat filmpje ; de tape is van slechte kwaliteit...

Ijzersterk, mijn ogen zijn geopend!

Geplaatst:
comment_1482900

Ik let meer op kleine details die niet genoemd worden. Denk bijvoorbeeld aan de baardlengte en baardkleur. Bij Osama zelf is de baard lang en zwart met grijs. In de video is de baard minder lang en volledig zwart. Ook de gezichtsbouw klopt niet helemaal, voor zover dat al te zien is.

Geplaatst:
comment_1482957
Baardlengte & kleur kunnen in de loop der tijd veranderen.

En de gezichtsbouw is niet goed te vergelijken.

Moslims mogen geen gouden ringen dragen.

binladen-ring3.jpg

moslims mogen ook geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Volgens mij hecht hij niet zoveel waarde eraan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.