Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_729392

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

• Reacties 294
  • Bezichtigingen 24.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

9/11 Conspiracy 144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482992
Baardlengte & kleur kunnen in de loop der tijd veranderen.

En de gezichtsbouw is niet goed te vergelijken.

Moslims mogen geen gouden ringen dragen.

binladen-ring3.jpg

moslims mogen ook geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Volgens mij hecht hij niet zoveel waarde eraan.

Echt precies wat ik ook wilde zeggen...

Geplaatst:
comment_1483002

Nee, dat mag geen enkel geloof.

Nog een bewijs dat het hoax was.

Gisteren nog op RTL, Het Complot.

BBC reporter kreeg 23 minuten van te voren het bericht dat WTC 7 al was ingestort. Reuters had het bericht naar BBC gestuurd. Hoe weet Reuters in godsnaam dat WTC 7 zou neerstorten?

Geplaatst:
comment_1483024

makkie, waarschijnlijk staat ze niet echt op de plaats delict, Maar gewoon voor een groen scherm. Op het scherm achter haar word nog steeds oud videomateriaal gedraaid. Bij zo een ongeval, hebben reporters geen tijd om helemaal naar de crime scene te gaan en daar alle videomateriaalen klaar te zetten. Waarschijnlijk is dit gewoon in een studio gedaan.

Geplaatst:
comment_1483025
makkie, waarschijnlijk staat ze niet echt op de plaats delict, Maar gewoon voor een groen scherm. Op het scherm achter haar word nog steeds oud videomateriaal gedraaid. Bij zo een ongeval, hebben reporters geen tijd om helemaal naar de crime scene te gaan en daar alle videomateriaalen klaar te zetten. Waarschijnlijk is dit gewoon in een studio gedaan.

Ze was gisteren op RTl, ze vertelde dat ze daar stond en alleen heeft voorgelezen. Ze was gewoon in New York.

Geplaatst:
comment_1483482
Baardlengte & kleur kunnen in de loop der tijd veranderen.

En de gezichtsbouw is niet goed te vergelijken.

binladen-ring3.jpg

moslims mogen ook geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Volgens mij hecht hij niet zoveel waarde eraan.

Moslims moeten toch zichzelf en hun geloof beschermen tegen al het kwaad van buitenaf? Ik meen dat er zelfs iets in de koran staat (levensbeschouwingsles) dat alles wat niet in die Allah of hoe ie ook heten mag gelooft, slecht is.

@ Dieko: Scherm wat vaak gebruikt wordt zoals eerder al gezegd is. Oudere beelden worden getoond omdat de nieuwe beelden in de maak zijn/niet beschikbaar zijn. Gebeurt ook met ons weer ;)

Een andere logische verklaring is dat er instortingsgevaar was, waarvoor iedereen gewaarschuwd was. Doordat het in New York niet allemaal van één duidelijk iemand afkwam, kreeg de hele stad 't door elkaar te weten, waardoor dingen veranderen, in dit geval "mogelijk instortingsgevaar" naar "WTC7 gaat instorten" uit paniek. Als je iemand iets verteld als "de aap heeft een plan uitgewerkt om een aanslag te plegen op het Koninklijk huis", en het gaat via gesprekken (stuk of 20, om maar wat te noemen) voordat 't aankomt bij de uiteindelijke ontvanger, is het al verdraaid als iets als "de aap gaat een aanslag plegen op het Koninklijk huis".

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1489156

binladen-ring3.jpg

Moslims mogen inderdaad geen gouden ringen dragen. Maar wat dacht je van een trouw ring? :7

zilver?

Of gewoon geen, maar op die foto lijkt me idd geen goud :puh:

Geplaatst:
comment_1491753
@ Dieko: Scherm wat vaak gebruikt wordt zoals eerder al gezegd is. Oudere beelden worden getoond omdat de nieuwe beelden in de maak zijn/niet beschikbaar zijn. Gebeurt ook met ons weer ;)

Bullcrap. Je kan aan het licht zien dat het niet in een studio opgenomen is, maar dat ze gewoon live op dat moment daar staat. En nee, dit gaan ze niet in een studio doen, aangezien de opname overbelicht is en het licht waar ze in staat redelijk klote licht is.

• 4 weken later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_1705724

Hallo :)

Ik denk dat iedereen zich nog wel de (terroristische) aanslagen herinnerd van 11 september 2001 op het WTC en het Pentagon.

Maar wat is de waarheid achter deze aanslagen?

Was het echt een terroristische aanslag of was het toch de overheid zelf die dit in elkaar heeft gezet? (9/11: Inside job)

Wat denken jullie over de aanslag ?

Wie liegt er of wie spreek de waarheid over deze aanslag?

:)

Geplaatst:
comment_1705726

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Geplaatst:
comment_1705728

Als ik mij niet vergis was hier al een erg interessante topic van. Maargoed, dit wordt echt zo'n topic gebaseerd op meningen i.p.v. feiten. Want echte feiten van wie of wat hier achterzit zullen we nooit te horen krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.