Jump to content
Geplaatst:
comment_729392

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

• Reacties 294
  • Bezichtigingen 24.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

9/11 Conspiracy 144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1723546

Na de aanslagen van 93' is het gebruikelijk om jezelf tegen terrorisme te verzekeren, en logischerwijs werd dit ook gelijk bij het afsluiten van het contract gedaan.

Niets vreemds aan dus.

Als het logisch was dat er gelijk een contract afgesloten werd tegen terroristme, waarom duurde het dan ook 8 jaar voordat dat contract ook daadwerkelijk ondertekend werd? :7

welkom bij de amerikaanse bureaucratie...

Geplaatst:
comment_1723567

Na de aanslagen van 93' is het gebruikelijk om jezelf tegen terrorisme te verzekeren, en logischerwijs werd dit ook gelijk bij het afsluiten van het contract gedaan.

Niets vreemds aan dus.

Als het logisch was dat er gelijk een contract afgesloten werd tegen terroristme, waarom duurde het dan ook 8 jaar voordat dat contract ook daadwerkelijk ondertekend werd? :7

Omdat meneer Silverstein pas in juli 2001 het contract getekend heeft om de gebouwen 99 jaar te leasen. En als je zulke gebouwen leased lijkt het mij nogal logisch dat je zorgt dat je goed verzekerd bent.

Geplaatst:
comment_1723569

Niets vreemds aan dus.

Hij was nog maar 2 maanden eigenaar van het WTC dus als nieuwe eigenaar is 2 maanden nog helemaal niet veel om een contract te ondertekenen.

Geplaatst:
comment_1723574

Maar hij betaalt nog steeds voor het WTC. Waar is dat goed voor? Betekent dat dat hij de eigenaar wil blijven van Ground Zero en eigenaar wil worden van het nieuwe WTC?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1723630

Wat zeg jij nou?

Hij was nog maar 2 maanden eigenaar van het WTC dus als nieuwe eigenaar is 2 maanden nog helemaal niet veel om een contract te ondertekenen.

Inderdaad.

Maar hij betaalt nog steeds voor het WTC. Waar is dat goed voor? Betekent dat dat hij de eigenaar wil blijven van Ground Zero en eigenaar wil worden van het nieuwe WTC?

Zal best wel, daar houd ik me niet mee bezig.

Geplaatst:
comment_1723643

natuurlijk betaalt hij er nog voor, hij heeft een contract voor het WTC getekent wat gewoon betaalt moet worden. Als jij een huis koopt zit je met de hypotheek, als jij dan gaat verhuizen betekent dat toch ook niet dat jij die hypotheek niet meer hoeft te betalen?(denk ik :puh:)

Geplaatst:
comment_1724072

Ik denk dat het misschien een beetje een tussenvorm is. Die boze radicalen hebben het gedaan maar de VS wist ervan af. Dat kan toch niet anders? Ik weet dat Zeitgeist met een flinke korrel zout moet worden genomen maar dit zijn teveel toevalligheden. Als je die film kijkt zakt de moed je echt in de schoenen. Vooral dat gebouw 7 is natuurlijk zware bullshit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.