Jump to content
Geplaatst:
comment_729392

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

• Reacties 294
  • Bezichtigingen 24.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

9/11 Conspiracy 144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1024270

Ik denk niet dat Amerika zelf achter de aanslagen zit. Waarom zou Amerika twee mooie torens in hun eigen land torpederen? Door de aanslagen op de torens zijn er duizenden doden gevallen. Ik neem dus aan dat iemand anders voor de aanslagen heeft gezorgd, en niet Amerika zelf.

Geplaatst:
comment_1025021

Wat dan ook wel weer zeer raar is, is dat nog geen week voor de aanslagen een ALGEMENE ontruimingsoefening gedaan was in beide WTC torens... Men beweerdt dat toen de bommen gepland zijn...

Ik geloof wel in die bommen, zeker met al het bezwaarlijke materiaal dat ik al gezien heb...

Geplaatst:
comment_1025235
Wat dan ook wel weer zeer raar is, is dat nog geen week voor de aanslagen een ALGEMENE ontruimingsoefening gedaan was in beide WTC torens... Men beweerdt dat toen de bommen gepland zijn...

Ik geloof wel in die bommen, zeker met al het bezwaarlijke materiaal dat ik al gezien heb...

Waarom bommen? De vliegtuigen waren wel genoeg lijkt me.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1025386

http://www.911myths.com/html/wtc_power_down.html

Geplaatst:
comment_1026842

Die vliegtuigen zijn gewoon als afleiding gebruikt. Iedereen dacht dat de gekaapte vliegtuigen de torens hebben laten instorten maar dat kan gewoon niet. Er zit gewoon meer achter...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1026865

Die vliegtuigen zijn gewoon als afleiding gebruikt. Iedereen dacht dat de gekaapte vliegtuigen de torens hebben laten instorten maar dat kan gewoon niet. Er zit gewoon meer achter...

http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html

;)

Geplaatst:
comment_1027071

Ik vind het echt ongelooflijk wat we hier op gtaforum toch wantrouwig, teveel GTA gespeeld? Waarom in godsnaam zou de regering van de VS de twin towers (een bron van inkomsten en boegbeeld voor new-york en de VS) neer willen halen, daarnaast zou voor een soortgelijke operatie veel mankracht nodig zijn, lijkt me sterk dat er nu niet al gepraat was door iemand als hij/zij meegeholpen had aan een of ander absurd plan om de twin towers neer te halen.. Daarnaast is de aanval al geclaimd door extreem-rechtse islamieten, waarom zouden ze de woede van de VS op hun hoofd halen als ze het niet gedaan hebben?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1027139
Ik vind het echt ongelooflijk wat we hier op gtaforum toch wantrouwig, teveel GTA gespeeld? Waarom in godsnaam zou de regering van de VS de twin towers (een bron van inkomsten en boegbeeld voor new-york en de VS) neer willen halen, daarnaast zou voor een soortgelijke operatie veel mankracht nodig zijn, lijkt me sterk dat er nu niet al gepraat was door iemand als hij/zij meegeholpen had aan een of ander absurd plan om de twin towers neer te halen.. Daarnaast is de aanval al geclaimd door extreem-rechtse islamieten, waarom zouden ze de woede van de VS op hun hoofd halen als ze het niet gedaan hebben?

YAY iemand die eindelijk is nadenkt...

tegenwoordig geilt ierdreen maar een beetje op die complot theorien, schijtzeik wordt ik er van. dan is er 1persoon die weer met het idee komt dat die torens niet kunnen instorten door vliegtuigen en ierdreen neemt dit over. maar het leuke is dat het gewoon wél kan.

Geplaatst:
comment_1028193

Eigenlijk is dat niet echt logisch, waarom zou de VS zijn eigen volk en gebouwen vernielen?

Van Bush kun je dan wel erg veel maffe dingen verwachten, maar dat hij en ''wat vrienden'' een terroristische aanslag zouden plegen in hun eigen New York...

Geplaatst:
comment_1028776
Ik denk niet dat Amerika zelf achter de aanslagen zit. Waarom zou Amerika twee mooie torens in hun eigen land torpederen? Door de aanslagen op de torens zijn er duizenden doden gevallen. Ik neem dus aan dat iemand anders voor de aanslagen heeft gezorgd, en niet Amerika zelf.

Waarom hebben dan alle dictators hun eigen volk vermoord?

Omdat zo hun volk bang maakten.

Eigenlijk is dat niet echt logisch, waarom zou de VS zijn eigen volk en gebouwen vernielen?

Van Bush kun je dan wel erg veel maffe dingen verwachten, maar dat hij en ''wat vrienden'' een terroristische aanslag zouden plegen in hun eigen New York...

Politiehelikopter Alle alle aanslagen zijn voor geld macht geld macht geld macht.

En soms doen er de raarste dingen voor.

Al qaeda is gemaakt door de CIA om de cocaine te beschermen en aan Amerika te verkopen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1028861

sinds waarneer is bush een dictator ?

en áls hij dit al wilde doen is het voor een oorlog of olie zoals de meesten zeggen, niet om het volk bang te maken, denk ff na :puh:

Geplaatst:
comment_1029076

en áls hij dit al wilde doen is het voor een oorlog of olie zoals de meesten zeggen, niet om het volk bang te maken, denk ff na :puh:

Bush is geen dictator maar hij heeft wel veel macht.

Geplaatst:
comment_1029223

Op sommige 9/11 sites is te lezen dat het één grote belasting fraude zaak zou zijn, waarmee de regering en wat andere mensen miljarden dollars zouden verdienen. De Amerikaanse regering deinst nergens voor terug, en ook een aanslag voor eigen zaakjes zal niet gauw te gek zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1029324

Bush is geen dictator maar hij heeft wel veel macht.

waarom maak je de vergelijking dan ?

Op sommige 9/11 sites is te lezen dat het één grote belasting fraude zaak zou zijn, waarmee de regering en wat andere mensen miljarden dollars zouden verdienen. De Amerikaanse regering deinst nergens voor terug, en ook een aanslag voor eigen zaakjes zal niet gauw te gek zijn.

ik denk dat die gebouwen en de drama's er om heen wel wat meer kosten. kijk maar wat de oorlog kost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.