March 29, 200422 yr nou...sorry hoor... wist ik et... zoveel weet ik ook nog nie van GTA... jammer genoeg
March 29, 200422 yr nou...sorry hoor...wist ik et... zoveel weet ik ook nog nie van GTA... jammer genoeg Ik denk dat hij het GOED bedoeld
April 2, 200422 yr Er bestaat wel een mod: New Vice City 2004 . En voortaan niet zo boos op iemand worden die gta nog niet goed kent. dis een forum weet je nog!
April 2, 200422 yr Author Er bestaat wel een mod: New Vice City 2004 . En voortaan niet zo boos op iemand worden die gta nog niet goed kent. dis een forum weet je nog! waar download je die???????
weet iemand waar ik gta vice city 2004 kan vinden