Geplaatst: 10 juli 200717 jaren comment_729659 Beste GTAForumers, Mijn broer heeft laatst een splinter nieuwe computer gekocht. Met Windows XP. Nou eheft hij Windows Vista kunnen kopen voor 80 euro. Maar heeft Windows Vista nog problemen/Is het gevaarlijk voor je Computer.
Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804880 als je windows vista home premium neemt heb je daar dan standaart word bij?
Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804897 als je windows vista home premium neemt heb je daar dan standaart word bij? Volgens mij niet. Dat krijgje alleen als je er ook Office bij koopt Greetz
Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804912 bij windows zitten NOOIT standaard 1 of meerdere office producten soms wel een trail (afhankelijk van de computer bouwer) maar inprinciepen moet je de office producten altijd later erbij komen
Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804976 ik was al naar een computer winkel geweest voordat ik dit ging lezen (vlak voor ik ging typte ik het pas). dus eigenlijk wist ik het al maar toch bedankt voor de moeite.
Beste GTAForumers,
Mijn broer heeft laatst een splinter nieuwe computer gekocht. Met Windows XP. Nou eheft hij Windows Vista kunnen kopen voor 80 euro. Maar heeft Windows Vista nog problemen/Is het gevaarlijk voor je Computer.