Geplaatst: 10 juli 200717 jaren comment_729947 Heey, Wanneer ik Gta san andreas speel, dan krijg ik bij een paar (gemodde) auto's alleen de wielen te zien wanneer de auto op afstand is. en wanneer die dan naar jouw toekomt, zie je op een gegeven moment heel de auto. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast Bedankt!
Geplaatst: 10 juli 200717 jaren comment_729965 Heey,Wanneer ik Gta san andreas speel, dan krijg ik bij een paar (gemodde) auto's alleen de wielen te zien wanneer de auto op afstand is. en wanneer die dan naar jouw toekomt, zie je op een gegeven moment heel de auto. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast Bedankt! Ik denk dat dit gewoon ligt aan de mods zelf, aangezien ik er net zo goed last van heb. Het heeft volgens mij niets te maken met een te zwakke videokaart bijvoorbeeld, maar gewoon puur aan de mod zelf. Ik denk ook niet dat je hier wat aan kan veranderen, aangezien ik vermoed dat (de originele) voertuigen zo zijn gemaakt dat ze geheel te zien zijn op afstand.
Geplaatst: 10 juli 200717 jaren Auteur comment_730132 Ik heb al heel lang gta sa niet meer gespeeld. En nu begin ik er dus weer mee, alleen ik weet dus vrwijwel zeker dat er een oplossing is voor dit probleem, alleen weet niet meer hoe t heet .
Geplaatst: 10 juli 200717 jaren comment_730299 Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het meest logische is dat de 'chassis_vlo' deffect is, of ontbreekt. De 'chassis_vlo' zorgd er voor dat de auto zichtbaar is van een verdere afstand (een lowpoly object dus). Stuur de mod (ééntje maar) via PB naar mij. Dan kijk ik of ik het ook heb en/of ga ik het proberen te fixen. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 11 juli 200717 jaren door DaBeast
Geplaatst: 11 juli 200717 jaren Auteur comment_731105 Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het meest logische is dat de 'chassis_vlo' deffect is, of ontbreekt. De 'chassis_vlo' zorgd er voor dat de auto zichtbaar is van een verdere afstand (een lowpoly object dus). Stuur de mod (ééntje maar) via PB naar mij. Dan kijk ik of ik het ook heb en/of ga ik het proberen te fixen.Vriendelijke groeten, DaBeast Hier is er één: Druk op Telecharger Bewerkt: 11 juli 200717 jaren door Ivo_B
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731252 Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het meest logische is dat de 'chassis_vlo' deffect is, of ontbreekt. De 'chassis_vlo' zorgd er voor dat de auto zichtbaar is van een verdere afstand (een lowpoly object dus). Stuur de mod (ééntje maar) via PB naar mij. Dan kijk ik of ik het ook heb en/of ga ik het proberen te fixen.Vriendelijke groeten, DaBeast Hier is er één: Druk op Telecharger De link is naar de haaien.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren Auteur comment_731402 Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het meest logische is dat de 'chassis_vlo' deffect is, of ontbreekt. De 'chassis_vlo' zorgd er voor dat de auto zichtbaar is van een verdere afstand (een lowpoly object dus). Stuur de mod (ééntje maar) via PB naar mij. Dan kijk ik of ik het ook heb en/of ga ik het proberen te fixen.Vriendelijke groeten, DaBeast Hier is er één: Druk op Telecharger De link is naar de haaien. Hier dan een omweggetje klik
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733318 Ik denk zelf dat het ligt aan je graphics options. Als naar advanced options gaat van de graphics options, Dan staat er bovenaan draw distance, als je dit nou eens maximaal zet... Hopelijk werkt het! Van J.V
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren Auteur comment_733479 Ik denk zelf dat het ligt aan je graphics options.Als naar advanced options gaat van de graphics options, Dan staat er bovenaan draw distance, als je dit nou eens maximaal zet... Hopelijk werkt het! Van J.V Volgens mij s t wel bij een paar van die auto's het wel gelukt THx Weet toevallig hier iemand ook de oplossing voor: dat de wielen van sommige auto's een stuk in de grond zijn.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733556 Ik denk zelf dat het ligt aan je graphics options.Als naar advanced options gaat van de graphics options, Dan staat er bovenaan draw distance, als je dit nou eens maximaal zet... Hopelijk werkt het! Van J.V Volgens mij s t wel bij een paar van die auto's het wel gelukt THx Weet toevallig hier iemand ook de oplossing voor: dat de wielen van sommige auto's een stuk in de grond zijn. Hoe bedoel je een stuk in de grond? En een gemodde wagen wordt altijd "onzichtbaar" in de verte. Ook al heb je de Draw Distance op zijn hoogst, het gewoon niet.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733593 Hoe bedoel je een stuk in de grond? En een gemodde wagen wordt altijd "onzichtbaar" in de verte. Ook al heb je de Draw Distance op zijn hoogst, het gewoon niet. Het kan natuurlijk zijn dat draw distance alleen voor gebouwen enzo meetelt.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733595 Hoe bedoel je een stuk in de grond?En een gemodde wagen wordt altijd "onzichtbaar" in de verte. Ook al heb je de Draw Distance op zijn hoogst, het gewoon niet. Het kan natuurlijk zijn dat draw distance alleen voor gebouwen enzo meetelt.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren Auteur comment_733612 Dat het onderste gedeelte van de wielen in de grond zitten, je ziet dus niet heel het wiel!
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733616 Dat het onderste gedeelte van de wielen in de grond zitten, je ziet dus niet heel het wiel! Dan heeft ie niet goed gezet in vehicles.ide. Daar staat de info over hoe groot de wielen zijn. Waarschijnlijk heeft ie het niet goed gezet.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren Auteur comment_733683 Dat het onderste gedeelte van de wielen in de grond zitten, je ziet dus niet heel het wiel! Dan heeft ie niet goed gezet in vehicles.ide. Daar staat de info over hoe groot de wielen zijn. Waarschijnlijk heeft ie het niet goed gezet. Oke thx
Heey,
Wanneer ik Gta san andreas speel, dan krijg ik bij een paar (gemodde) auto's alleen de wielen te zien wanneer de auto op afstand is. en wanneer die dan naar jouw toekomt, zie je op een gegeven moment heel de auto.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast Bedankt!