Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731645 Hey, Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske PS: ik heb eigenlijk deze account gemaakt om dit bericht te kunnen posten. Ik vond geen contactadres op WikiGTA.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731658 Hey,Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske Ik heb het recht er niet toe om je daar toestemming voor te geven, maar deze informatie kun je gewoon zelf uit de bestanden halen. In het bestand 'handling.cfg' staan alle snelheden van alle voertuigen. Het 'ID' van de voertuigen staat in de 'carcols.dat'. Beide bestanden bevinden zich in de 'Data' map en kunnen met kladblok kunnen worden geopend, om zo de nodige informatie te krijgen.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren Auteur comment_731726 Hey,Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske Ik heb het recht er niet toe om je daar toestemming voor te geven, maar deze informatie kun je gewoon zelf uit de bestanden halen. In het bestand 'handling.cfg' staan alle snelheden van alle voertuigen. Het 'ID' van de voertuigen staat in de 'carcols.dat'. Beide bestanden bevinden zich in de 'Data' map en kunnen met kladblok kunnen worden geopend, om zo de nodige informatie te krijgen. Heb het spel op PS2, maar nu ik dit weet, kan ik direct verderwerken! Bedankt!
Hey,
Ik ben zeer grote fan van wikiGTA,

en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city
voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen
gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden.
Staan jullie dit mij toe?
Grz, Remske
PS: ik heb eigenlijk deze account gemaakt om dit bericht te kunnen posten. Ik vond geen contactadres op WikiGTA.