Jump to content
Geplaatst:
comment_731942

gtaonehalf.jpg

[table=border]Converting to 3Dsm:

100%Placing it in-game: 6%Col remaking: 1% Bug fixing: 0%Official site: 100%Scaling: 33%Total: 40%[/table]

[table=border]The start of GTA: One and a half:

At the first time this project was started "GTA San Andreas" modding wasn't that big. With the team JernejL had at that time he and his team only converted all the classic gta games to 3D Studio Max. For some reason they never placed it in-game, nobody worked on it anymore and the mod died.The name change:Somewhere in 2007 the mod was restarted by Gybrus. The original name "3D One" didn't fit anymore with the project ideas, Gta: one wasn't the only classic Gta that would be placed in-game. After considering some names like: "Gta:San classic" and "Classic Andreas", Gybrus decided to use Gta:One and a half. The oh so good explanation for this name..: 1+2= 3 and 3:2= 1,5 or 1.5 in either way it's one and a half..Future plans:The most ideas are the same like placing all the classic gta's in a 3D gta engine.Here is a list of things left to do:
  • Place all the city’s in the gta:sa engine.
  • creating cols
  • Repairing textures...
  • repair what has to be fixed - like missing roof textures in tunnels
  • recreating fences and signs using 3d objects instead flat textures
  • delete existing water textures and use proper gta-engine water
  • scale the world, so it fits more to the vehicle scale
  • create car and ped, boat paths
  • Other stuff that needs to be done.

Screens:

Downloads:None[/table]

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

  • Reacties 59
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_741491

Dit is dus echt UBER! :puh: Gta 3 en gta:vc in sa was al vet, maar f*cking Gta 1 en 2 in SA dat is echt ijselijk!

Als je hem af hebt, ik ben echt 1 van de mensen die hem dan zeker gaat downloaden :)

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_776130

Ik ben het idee ooit al eens tegengekomen op GTAForums, maar ik zie het topic hier nu pas voor het eerst. Een erg goed idee, en ik ben blij dat de draad weer opgepakt wordt. Als er een release van komt zal ik er zeker zijn!

Geplaatst:
comment_776234

voor die sig zou ik een banner maken met een link naar dit topic!

even kijken of het mij lukt hoor

http://g-style.hyperheid.nl/images/gtaonesig.png[/img]"]http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=54355%20%20gtaonesig.png://http://www.gtaforum.nl/index.php?sh...inked-image" />

dit is wat ik er van krijg :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

[url]http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=54355%20%20[img=http://g-style.hyperheid.nl/images/gtaonesig.png][/url]

dit is de code

Bewerkt: door bramboy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_776241

Bram kijk eens naar mijn sig =D op GTAforums xD

Als mensen willen dat de sig doorlinkt naar dit topic kunnen ze deze code gebruiken.

gtaonesig.png

[url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=54355&st=0][img=http://g-style.hyperheid.nl/images/gtaonesig.png][/url]

Grats

EDIT: @ \/ : nah maar ik d8 dat me sig hier ook was maar hier gebruik ik mijn portfolio sig ;O

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
  • Auteur
comment_776344

=D

Update:

Before:

nyc12.PNG

After:

nyc13.PNG

As you can see I have placed allot of the island in-game.

Only one or two parts left and the base is in-game..

after that I'll try to place the buildings in-game and the surroundings.

The cols will be done as last :O

Grats,G =D

Bump ;O

Fun screen:

nyc14.PNG

Grats,G

>>> Door DaBeast: Berichten samengevoegd.<<<

:O

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_776785

whow dat ziet er wel vet uit, vette mod, vet bedacht, hopelijk word het helemaal afgemaakt, ik zal hem zeker even gaan proberen als ie gereleased word,

Keep up the good work guys :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_777018

Vette mod, echt geil GTA1 en GTA2 in SA... Kan ik eindelijk GTA1 spelen zonder geneuk in 2D view.

Btw, dit zal Lantyz intresant vinden, heb je het GTA clasic forum al ingelicht over dit project?

Bewerkt: door Bradley H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.