Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732034 Zoals je op de WikiGTA-pagina van de Coast Guard kan zien, wordt de boot gebruikt om achtervolgingen op het water voort te zetten, daaruit kan je dus afleiden dat de Coast Guard een politieboot is.
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren Auteur comment_732036 Zoals je op de WikiGTA-pagina van de Coast Guard kan zien, wordt de boot gebruikt om achtervolgingen op het water voort te zetten, daaruit kan je dus afleiden dat de Coast Guard een politieboot is. Ik zie niets over achtervolgingen, en je er geen vigilante mee doen
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732045 Sorry, ik heb net een foutje gemaakt. De enige politieboot uit Vice City is wel degelijk de Predator, deze boot achtervolgt je wel op het water. Wel, weet ik niet zeker of je met de Predator de vigilante missie kan voltooien, ik denk eerder van niet. Bewerkt: 13 juli 200717 jaren door Nicsan
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732050 De Coastguard is, zoals de naam al zegt, een reddingssloep van de kustwacht. Hier wordt hij ingame echter nooit daadwerkelijk voor gebruikt.
Is dit een gewone, of Politie/FBI/Legerboot?!