Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

messing with te man

Weet er iemand hoe ik "messing with te man" uitspeel? Ik geraak er niet uit ...

--edit--

ps. ik heb een tank, gestolen van het leger toen ik 6 sterren had

Edited by proxikill

Featured Replies

Weet er iemand hoe ik "messing with te man" uitspeel? Ik geraak er niet uit ...

Messing with the man is een missie uit Grand Theft Auto Vice City en dit is het Vice City Stories gedeelte, je bent hier dus verkeerd. ;)

Om je toch maar een eindje op weg te helpen: In de missie 'Messing with the man' moet je voor de timer op is zoveel mogelijk schade en chaos aanrichten om de zogenaamde 'Chaos-meter' vol te krijgen, handig is om vooral veel voertuigen te vernielen omdat je dan ten A veel kogels afvuurt en ten B vernieling aanricht. Neem als je kunt een automatisch wapen, als de M4 of Uzi, mee. Een andere nuttige tip kan zijn om op het dak aan de overkant te gaan staan, opdat je niet door de politie gedood wordt eer je de chaos-meter vol hebt.

Veel succes! :)

P.S: Voor meer hints en tips, kijk op de bijbehorende pagina op WikiGTA: >WikiGTA over 'Messing with the man'<

Edit: Ik zie nu dat je een Rhino tot je beschikking hebt; deze is ideaal voor de missie. Wanneer je in je Rhino stapt is het enige wat je voor de missie hoeft te doen zoveel mogelijk schade aanrichten met je tank.

Edited by Moonbeam

Zoals Moonbeam al aangeeft, is dit niet het juiste gebied en ik ben dus genoodzaakt om het topic te verplaatsen. Voortaan even kijken in welk forum je zit, voordat je hem plaatst. :Y

  • Author

Dit is toch niet het VCS gedeelte?

> GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA Vice City > VC: Missie Hulp > messing with te man

Maar jah, bedankt voor de hulp, is gelukt!

Dit is toch niet het VCS gedeelte?

> GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA Vice City > VC: Missie Hulp > messing with te man

Maar jah, bedankt voor de hulp, is gelukt!

You're welcome. :)

P.S: Summerbase heeft je topic naar het goede gedeelte verplaatst, vandaar.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.