Jump to content
Geplaatst:
comment_733345

Eejj forumgenootjes! :bonk:

Ik heb sinds kort Grand Tani Islands gedownload, ik krijg wel in het begin in beeld wie GTI hebben gemaakt enzo maar als ik dan een new game wil starten blijft ie op ongeveer 30% hangen en dan hoor ik ploink en moet ik me pc opnieuw opstarten.

Weet iemand wat er dan fout is gegaan? Ik heb al m'n mods al verwijderd dus daar ligt 't niet aan.

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Edit: Lopen er trouwens wel mensen in GTI en rijden er wel auto's in? Ik zag laatst een filmpje en daar was geen hond te bekennen.

Bewerkt: door GTA Ganggast

Featured Replies

Geplaatst:
comment_733348

Ik heb sinds kort Grand Tani Islands gedownload, ik krijg wel in het begin in beeld wie GTI hebben gemaakt enzo maar als ik dan een new game wil starten blijft ie op ongeveer 30% hangen en dan hoor ik ploink en moet ik me pc opnieuw opstarten.

Weet iemand wat er dan fout is gegaan? Ik heb al m'n mods al verwijderd dus daar ligt 't niet aan.

Edit: Lopen er trouwens wel mensen in GTI en rijden er wel auto's in? Ik zag laatst een filmpje en daar was geen hond te bekennen.

Je kan denk ik beter op een schone nieuwe GTA versie de mod installeren, en er loopt idd helemaal niemand rond.

Bewerkt: door PizzaTonno

Geplaatst:
  • Auteur
comment_733349

Je kan denk ik beter op een schone nieuwe GTA versie de mod installeren, en er loopt idd helemaal niemand rond.

Ok! Bedankt!

Lopen er bij GTA Myriad Islands wel mensen rond? Daar zag ik wel een filmpje dat er mensen liepen.

Geplaatst:
comment_733351
Ok! Bedankt!

Lopen er bij GTA Myriad Islands wel mensen rond? Daar zag ik wel een filmpje dat er mensen liepen.

Mja volgens mij in de nieuwste versie wel ja, maar ik weet neit of die al gereleased is. Ze zijn er iig wel mee bezig geweest.

Bewerkt: door PizzaTonno

Geplaatst:
comment_733358
Ok, zijn er misschien nog andere nieuw gemaakte GTA's?

Je bedoeld andere Total Conversion mods? Ja, deze zijn er wel, maar volgens mij is het aantal niet zo groot. Er wordt vaak eens een project gestart, maar helaas wordt zoiets vaak niet afgemaakt. Momenteel is men bezig met Grand Theft Auto: Mafia Stories, meer info daarover vind je hier. Ik raad je aan voor overige TC mods te zoeken op enkele sites, zoals: GTAGarage, GTAFilefront of GTA-Downloads.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.