Geplaatst: 25 maart 200421 jaren comment_3712 :angry: ik vindt dat er te vaak bewolking en onweer in vc is. als ik in vc ben wil ik vaak vette zon als ik op het strand rij in m'n rumpoxl of sanches.
Geplaatst: 27 maart 200421 jaren comment_3801 maakt mij niet uit zon of regen sneeuw of onweer zolang ik lekker VC kan spelen vind ik het best!!
Geplaatst: 28 maart 200421 jaren comment_3825 maakt niet uit of er zon of regen is... typ gewoon ALOVELYDAY in
Geplaatst: 2 april 200421 jaren Auteur comment_4090 :ph34r: ja dat doe ik zo vaak en een trainer is ook al irritant. waarom niet gewoon bij options neer zetten
Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4099 maakt mij niet uit zon of regen sneeuw of onweer zolang ik lekker VC kan spelen vind ik het best!! sinds wanneer is er sneeuw?
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4266 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij.
Geplaatst: 4 april 200421 jaren comment_4360 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij. vind ik ook
Geplaatst: 7 april 200421 jaren comment_4578 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij. vind ik ook dat zou inderdaad ;leuk zijn;
Geplaatst: 7 april 200421 jaren comment_4581 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn!
Geplaatst: 8 april 200421 jaren comment_4631 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn! Je weet maar nooit!
Geplaatst: 9 april 200421 jaren comment_4662 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn! Je weet maar nooit! en dat de weg er glad bijligt
Geplaatst: 30 april 200421 jaren comment_6299 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo
Geplaatst: 30 april 200421 jaren comment_6300 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo ja en dan
Geplaatst: 30 april 200421 jaren comment_6330 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo ja en dan Spam, spam en nog eens spam. Hij bedoelt dat je in bomen kunt klimmen. En dan vanuit de bomen schieten ofzo. Maar je hoeft dr niet neer te zetten "ja en dan"
Geplaatst: 23 mei 200421 jaren comment_7653 :ph34r: ja dat doe ik zo vaaken een trainer is ook al irritant. waarom niet gewoon bij options neer zetten ik weet niet meer op welke site ik het gezien heb maar er is een mod waar het altijd zonnig is en nooit nacht of regen of sneeuw
:angry: ik vindt dat er te vaak bewolking en onweer in vc is.
als ik in vc ben wil ik vaak vette zon als ik op het strand rij in m'n rumpoxl of sanches.