Geplaatst: 25 maart 200421 jaren comment_3712 :angry: ik vindt dat er te vaak bewolking en onweer in vc is. als ik in vc ben wil ik vaak vette zon als ik op het strand rij in m'n rumpoxl of sanches.
Geplaatst: 25 mei 200421 jaren comment_7855 Coolmaar ik zou hem niet gebruiken. <_< Inderdaad, dat word op een gegeven moment ook saai.. En het is nergens voor nodig
Geplaatst: 26 mei 200421 jaren comment_7862 Trouwens wat zeuren jullie dat er dan gladde wegen komen dat is voor een paar keer leuk maar daa na word het oook saai en trouwens hoevaak sneeuw het in san francisco?¿?
Geplaatst: 8 juni 200420 jaren comment_8961 Er zijn Vice City Snow mods... Ik weet zo snel even niet waar, maar als je goed zoekt zal je ze wel vinden
Geplaatst: 19 juni 200420 jaren comment_9567 ik zo het leuk vinden als er sneeuw was en dat je dan met een slee van een berg kon sleeën en ook skieen en snowboarden
Geplaatst: 20 juni 200420 jaren comment_9611 Codes? Voor wat? Sneeuw? Nooit van gehoord. Of 'gewoon' voor missies? Dat vind ik nu weer saai... <_<
:angry: ik vindt dat er te vaak bewolking en onweer in vc is.
als ik in vc ben wil ik vaak vette zon als ik op het strand rij in m'n rumpoxl of sanches.