Geplaatst: 18 december 200420 jaren comment_65186 heej iedereen... ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ..................., wie weet hier de songtekst van of hoe die heet???? mzzl, Jos
Geplaatst: 18 december 200420 jaren comment_65273 heej iedereen...ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ..................., wie weet hier de songtekst van of hoe die heet???? mzzl, Jos Dat is Max Romeo - Chase The devil.... ik heb ook 4 maanden moeten w88 op het antwoord
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65877 heej iedereen...ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ..................., wie weet hier de songtekst van of hoe die heet???? mzzl, Jos Deze versie is geremixed door The Prodigy en die remix noemt Out of space. Ik ben dus een Prodigy fan. Spijtig dat de remix van The prodigy er niet op staat want het komt uit dezelfde tijd als GTA. Konden ze het niet op SF-UR zetten.
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65883 Dat liedje is overigens ook op de Soundtrack van GTA SA. Net als op de CD PACK van GTA SA van 8 cd's... (Jammer dat op die cd pack SF-UR en Radio Los Santos niet staan mjah kan niet alles hebben :lol: )
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66021 Ik zoek ook een liedje op K-Jah. Het liedje gaat ongeveer zo: I'm broad, I'm broad, I'm broader than broadway..yes I'm broad..
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66037 Ik zoek ook een liedje op K-Jah. Het liedje gaat ongeveer zo: I'm broad, I'm broad, I'm broader than broadway..yes I'm broad.. Ik denk dat het Barrington Levy - Here I Come is.
Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66496 Ik zoek ook een liedje op K-Jah. Het liedje gaat ongeveer zo: I'm broad, I'm broad, I'm broader than broadway..yes I'm broad.. Ik denk dat het Barrington Levy - Here I Come is. yes thats him, thank you verry much! Dat liedje ruled echt!
heej iedereen...
ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ...................,
wie weet hier de songtekst van of hoe die heet????
mzzl, Jos