Geplaatst: 18 december 200420 jaren comment_65205 wie heeft je moeder nou eigenlijk vermoord in gta sa??? ik ben niet zo goed in engels als het tenminste in de scenes tussendoor wordt gezegd
Geplaatst: 18 december 200420 jaren comment_65518 waarom is de green sabre zo belangrijk? CJ's moeder is door een drive-by vanuit een Green Sabre vermoord. Fout! De moordenaars zijn gevlucht in een Green Sabre. Volgens mij was het Smoke of Tempenny. Postaldude
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65536 als je de dvd bekijkt zie je waar het over gaat in het begin zie je wat ballas die aan het blowen zijn, en praten hoe ze nou van de og's af komen, en besluiten een drive-by te doen, In wat tussen filmpjes later op de dvd zie je ze in een groene sabre richten de og straat rijden, Aan het eind zie je ze op je moeders huis schieten en weg scheuren. Sweet komt dan aan gerend terwijl hij om zijn moeder roept "OH god no! Momma, No pleace, momma! En als je die pulasky (hoe je dat ook schrijft) - die vriend van tenpenny- achter volgt, roept hij iets van, "Je had je moeder moeten zien, toen ze dood was en in het mortuarium lag, zag er echt smerig uit. En de jongens hebben ook nog ff wat lol met haar gehad, je weet wel, ff met haar spelen"
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65559 Ah.. Genoeg redenen om Tenpenny en Polaski + Ballas uit te roeien :rolleyes: ..
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65586 De moordenaar is dus ongeveer duidelijk. Tenpenny dus, en ze reden weg met de Green Sabre. Topic Closed
wie heeft je moeder nou eigenlijk vermoord in gta sa???
ik ben niet zo goed in engels als het tenminste in de scenes tussendoor
wordt gezegd