Jump to content
Geplaatst:
comment_734013

Na het modden van vooral de auto's in san andreas heb ik het wel weer een beetje gehad met de nieuwe auto's. Mede doordat je met een gemodde versie niet op SAMP kan en ik de auto's over het algemeen niet echt netje gemoddeld vind ( want voor IN GAME zijn de op het internet verkrijgbare modellen weliswaar mooier, maar het aantal Faces is bij veel van deze modellen echt belachelijk hoog, De modellen zijn bijna ( als ze dat niet zijn ) HIGH POLY.

Reden genoeg voor mij om terug te keren naar een schone GTA: SA versie.

Ik haal mijn backupje erbij van de gehele San Andreas folder ( Om zeker te zijn dat er niets achter blijft van het modden ), gooi de hele San Andreas folder weg en zet de backup er voor in de plaats. Zo, klaar dacht ik, maar nee hoor, na het opstarten waren al de auto mods nog in het spel. Na alles checken bleek het inderdaad te gaan om eens chone backup, maar mods we ho maar. Om verder gekloot te voorkomen pakte ik het DVD'tje van San Andreas, duwde hem in mijn comp om het gehele spel opnieuw te installeren ( uiteraard een uninstall hiervoor uitgevoerd ).

Maar zelfs na een schone installatie blijven alle auto mods in het spel, war ik een beetje verbaast om stond. Maar ach, het zijn en blijven computers _O_ . Dus ik echt alles van San Andreas weggooien wat ermee te maken heeft zover ik wist waar bestanden konden staan. Een nieuwe installatie, en nog steeds die auto mods erin. :Y

Zucht.......Misschien dat jullie mij kunnen helpen om ze ook daadwerkelijk eens en voor altijd te kunnen verwijderen van mijn comp, want hier stond ik tochw el even van op te kijken.

Om alle auto's te installeren heb ik gebruik gemaakt van GTA Garage Mod Manager ( GGMM ) en IMG Tool.

Alles werkt....behalve de mods verwijderen. 0_0

Featured Replies

Geplaatst:
comment_734204

Jij hebt GGMM :dans:

Dan kan je ALLE originele voertuigen downloaden in één map

Het zijn 212 voertuigen, van fiets tot vliegtuigen.

>>KLIK<<

voor de topic.

Er staat uitgelegd hoe je het moet doen.

PS, ik heb zelf ook gigantisch problemen met automods die belachelijk groot.

Sommige bevatten +110.000 polys!!!!

Ik heb echt een ongelooflijke hekel aan modders die overdreven veel Faces en Vertices maken :@

Geplaatst:
  • Auteur
comment_734296

>>KLIK<<

voor de topic.

Ik heb echt een ongelooflijke hekel aan modders die overdreven veel Faces en Vertices maken :@

Thx, ik ga ze meteen installeren _O_

Helemaal mee eens wat betreft de Facecount. Want hoe mooi ze ook zijn, de meeste modellen zijn voor in een game slecht gemoddeld. Als je de faces dan ook goed gebruikt is het nog belachelijk, maar nee, in geheel rechte of vrijwel rechte stukken zie je ongelovelijk veel faces.

In tegenstelling tot de ongeveer 4000 faces die gebruikt worden bij de orginele modellen zijn 110.000 gewoon belachelijk en slordig. Vooral als alle auto's in game dit aantal faces heeft merk je gewoon dat je FPS achteruit gaat. Voor even is 't leuk om te zien, maar 't is zonde dat er geen rekening wordt gehouden met de Facecount. Eigenlijk is een hoge Facecount niets anders dan slordigheid, want je kan zeker mooie modellen maken met een lage facecount, het kost alleen wat meer tijd. Want grotendeels van de details kan makkelijk worden verwerkt in de texture, en dat is ook de plaats waar dat hoort.

Ik heb een aantal modellen gezien die alleen gebruik maken van het "glas" texture (waarschijnlijk een soort van shader ) waardoor ze en mooie glans krijgen, ziet er goed uit, maar 10 keer raden waarom de developers dat zelf niet gedaan hebben :dans:

Maar goed, weer een hoop gezeik achter de rug :D ,

Bedankt voor de hulp, ik ga 't meteen uitproberen!

Geplaatst:
comment_734331

>>KLIK<<

voor de topic.

Helemaal mee eens wat betreft de Facecount. Want hoe mooi ze ook zijn, de meeste modellen zijn voor in een game slecht gemoddeld. Als je de faces dan ook goed gebruikt is het nog belachelijk, maar nee, in geheel rechte of vrijwel rechte stukken zie je ongelovelijk veel faces.

In tegenstelling tot de ongeveer 4000 faces die gebruikt worden bij de orginele modellen zijn 110.000 gewoon belachelijk en slordig. Vooral als alle auto's in game dit aantal faces heeft merk je gewoon dat je FPS achteruit gaat. Voor even is 't leuk om te zien, maar 't is zonde dat er geen rekening wordt gehouden met de Facecount. Eigenlijk is een hoge Facecount niets anders dan slordigheid, want je kan zeker mooie modellen maken met een lage facecount, het kost alleen wat meer tijd. Want grotendeels van de details kan makkelijk worden verwerkt in de texture, en dat is ook de plaats waar dat hoort.

Ik heb een aantal modellen gezien die alleen gebruik maken van het "glas" texture (waarschijnlijk een soort van shader ) waardoor ze en mooie glans krijgen, ziet er goed uit, maar 10 keer raden waarom de developers dat zelf niet gedaan hebben :dans:

Eindelijk eens die een dezelfde probleem heeft als ik :dans:

Ik kan heleboel automods niet gebruiken want dan heeft de FPS de neiging

om 2 FPS. Ongelooflijk traag.

Zéér jammer :{

De Hummer van JVT is zéér gedetaileerd maar helaas.

En iedere keer testen of ie niet gaat vertragen is zinloos.

Daarom heb ik voor het geval dat ALLE voertuigen gebackupt.

Maar ik zie dat niemand de moeite neemt :{

Geplaatst:
  • Auteur
comment_734351

>>KLIK<<

voor de topic.

Eindelijk eens die een dezelfde probleem heeft als ik :dans:

Ik kan heleboel automods niet gebruiken want dan heeft de FPS de neiging

om 2 FPS. Ongelooflijk traag.

Zéér jammer :{

De Hummer van JVT is zéér gedetaileerd maar helaas.

En iedere keer testen of ie niet gaat vertragen is zinloos.

Daarom heb ik voor het geval dat ALLE voertuigen gebackupt.

Maar ik zie dat niemand de moeite neemt :{

Jup, ze zijn mooi maar verpesten de Gameplay. Opzich liep het spel wel goed bij mij, maar als er teveel auto's komen krijg je echt merkbare framedrops :[. Sowieso merk je dat het spel de hele tijd niet echt soepel gaat, op een gegeven moment ging alles in slomo zodra er een gemodde trein langs kwam. En dat is voor even door de vingers te zien, maar op den duur geen alternatief voor de orginele auto's.

En dan nog moeten ze de details hebben van de texture, want gemoddelde koplampen, ho maar. De Faces zitten gewoon in een geheel plak stuk raam waar 2 Faces eigenlijk al genoeg waren geweest.

Eigenlijk zouden de sites die de auto mods hosten een Facelimiet moeten aanhouden van laten we zeggen een -10000 ( dit is al veel, maar geen ramp ). Want als we weten dat er voor 1 willekeurig gemodde auto ongeveer 20 orginele auto's op je scherm kunnen worden geknalt.

Het vreemde bij mij was dat zelfs na een aantal volledige installaties ( na dat ik alles had gedelete ) de auto mods nog steeds aanwezig waren. Dus die moeten ergens opgeslagen worden buiten de Rockstar folder, maar waar xD.

In ieder geval heeft jouw backup me uit de brand geholpen, echt heel erg bedankt :tu:

Bewerkt: door NeoStream

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.