Geplaatst: 16 juli 200717 jaren comment_734467 Hallo, Ik heb misschien nog een EE gevonden. In de missie 'intensive care' zegt Ken Rosenberg dat hij 1 vriend heeft, de vogel Tony. Deze vogel zegt: I never fucked anyone over in my life who didn't have it coming to 'em. Zou dit verwijzen naar Tony Montana uit scarface? Hij zegt dezelfde zin bij de deal bij Alex Sosa. Sorry als dit al bekend was, maar ik vond het niet op het forum of de wiki-site.
Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_798913 Kan jammer genoeg waarschijnlijk een lock op, wel heel goed gevonden. Inderdaad, maar helaas ben jij hier de aanleiding toe. Laat dergelijke topics als deze gewoon rusten, en bump ze niet om enkel dit soort reacties nog even te geven. Een slotje was helemaal niet nodig geweest wanneer je het topic met rust had gelaten, maar nu laat je mij geen keus. Leuk gevonden, Sybert, maar gelieve dit soort verwijzingen voortaan in het Verwijzingen & Geintjes topic (klik) te plaatsen.
Hallo,
Ik heb misschien nog een EE gevonden.
In de missie 'intensive care' zegt Ken Rosenberg dat hij 1 vriend heeft, de vogel Tony.
Deze vogel zegt: I never fucked anyone over in my life who didn't have it coming to 'em.
Zou dit verwijzen naar Tony Montana uit scarface? Hij zegt dezelfde zin bij de deal bij Alex Sosa.
Sorry als dit al bekend was, maar ik vond het niet op het forum of de wiki-site.