Jump to content
Geplaatst:
comment_734560

ik heb een mod gedownload om cj te veranderen in batman :puh: maar dan probeer ik die mod te installeren met SAMI en dan lukt het niet kan iemand me helpen hoe ik die mod eenvoudig kan installeren ik zet de de link van de mod er ook ff op : batman mod

Bewerkt: door niely007

Featured Replies

Geplaatst:
comment_734576
ik heb een mod gedownload om cj te veranderen in batman :puh: maar dan probeer ik die mod te installeren met SAMI en dan lukt het niet kan iemand me helpen hoe ik die mod eenvoudig kan installeren ik zet de de link van de mod er ook ff op : batman mod

Met SAMI kun je helaas geen andere mods installeren, enkel voertuigen. SAMI is specifiek gericht op voertuigen. De rest van de mods moet handmatig geïnstalleerd worden, aangezien daar momenteel nog geen automatische progamma's voor zijn.

Ik zal je even uitleggen hoe je de mod installeert. Ik weet overigens niet welke versie je wilt installeren, dus ik pak de 'Dark Night Beta'.

Je hebt meerdere bestanden die je moet installeren. In die 'Dark Night Beta' kom je de volgende bestanden tegen:

• Timbergrey.txd
  • Jhericurl.txd
  • Jehri.dff
  • Cs_jehri.dff
  • Countrytr.txd
  • Countrytr.dff
  • Country.txd
  • Country.dff

Met de IMG Tool open je dan het bestand 'Player.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'Timbergrey.txd' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'Timbergrey.txd' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt, doe je dit ook bij de rest van alle bestanden. Tot slot moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd.

Geplaatst:
comment_734589
kun je daar ff screens van maken ofzo want ik zal er niet meer aan uit geraken

Ik denk dat ik je het beste even kan doorverwijzen naar dit topic. In feite wordt daar alles voorgedaan, maar dan met een andere mod. Je kan kan de tutorial in principe gewoon volgen, want alles wordt daar precies voorgedaan, maar dan iets uitgebreider dan dat ik je uitlegde. Bovendien is het een handleiding met plaatjes, dus dat is iets gemakkelijker. Als je nog vragen hebt, kun je ze in dat topic kwijt.

Geplaatst:
comment_734621
okee ik heb alles volgens dat topic gedaan en zoals jij het eerst uitgelegd had en ik start gta sa op en cj is nog altijd normaal :s

Ik lees net in de readme dat de suites, dus de pakken, te krijgen zijn bij je vriendinnen. Even ter informatie: Als je een 100% relatie met een vriendin hebt, zal je van haar een pak krijgen. Dit pak heb je vervangen met die van de mod, dus je kan, mits je met je vriendinnen een 100% relatie hebt, de pakken vinden in je garderobe. De maskers en dergelijke vind je bij Reece, ofwel: de kapper.

Geplaatst:
comment_734643
mss is die het wel of kun je dat ff voor me uitzoeken wel pak en bij welke vriendin

Je krijgt de volgende pakken/uniformen bij de volgende vriendinnen, mits je een 100% relatie hebt:

• Helena Wankstein: Rural Clothes
  • Katie Zhan: Medic Uniform
  • Michelle Cannes: Racing Suit
  • Denise Robinson: Pimp Suit
  • Barbara Schternvart: Cop Outfit

En tot slot krijg je in de missie 'A key to her Heart' een Gimp Suit.

Geplaatst:
comment_736773

Je vertelt niet echt duidelijk welke vriendin niely007 nu 100% moet daten. Ik weet niet zeker of alle Batman-mods dezelfde suits vervangen, maar in geval van deze, hier genoemde, Dark Night Beta zou je dus Helena Wankstein 100% moeten daten. Kijk even op de desbetreffende WikiGTA-pagina voor haar voorkeuren, tijden dat ze thuis is, waar je haar kunt vinden etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.