Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_734804 Er zijn voor de VCPD Maverick in Vice City Stories meerdere vindplaatsen.Ze zijn allebei later verkrijgbaar.Ik heb een map van Wikigta gebruikt om ze daarop te markeren.Je kunt ze allebei bereiken via een trap achter het gebouw. Sorry als het plaatje te groot is.
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_734808 Even een tip, kan je misschien zeggen na welke missie je het krijgt voortaan. En kan je de puntjes iets duidelijker maken . Verder goed gedaan. Bewerkt: 17 juli 200717 jaren door gekkieJ01
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren Auteur comment_734818 Zelf weet ik niet na welke missie,kwam er pas achter toen ik vanaf een Empire building met sniper stond te schieten op politie.Toen zag ik iets wat er een beetje op leek. En die puntjes kan ik nog duidelijker maken: het plaatje met wat duidelijkere stippen
Geplaatst: 20 juli 200717 jaren comment_737079 Mooi gedaan En als ik het goed heb staan ze op de 2 politiebureau-en. Dus ik denk niet dat dit na een bepaald missie is! Van J.V
Geplaatst: 20 juli 200717 jaren Auteur comment_737260 En als ik het goed heb staan ze op de 2 politiebureau-en. Ja ze staan op de politiebureau's(ik weet niet hoe politiebureau in meervoud is,denk dat het dit is)
Geplaatst: 21 juli 200717 jaren comment_737842 Ik had dit eigenlijk ook al een tijdje terug gevonden. Klik hier, hier en hier. Anders ook wel goed gevonden hoor.
Er zijn voor de VCPD Maverick in Vice City Stories meerdere vindplaatsen.Ze zijn allebei later verkrijgbaar.Ik heb een map van Wikigta gebruikt om ze daarop te markeren.Je kunt ze allebei bereiken via een trap achter het gebouw.
Sorry als het plaatje te groot is.