Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_734845 welke auto kun je het mooiste tunen Ik vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren Auteur comment_734848 welke auto kun je het mooiste tunen Ik vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen hoe noemt die
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_734850 De Savanna, maar ik vind dat je niet kan zeggen: 'dit is de mooiste wagen om te tunen'. Want dit kan je gewoon niet. Smaken verschillen dus kan niemand zeggen wat de mooiste wagen is om te tunen. Maar de wagens waar bij je het meeste kan tunen zijn de Lowriders in Loco Low Co., en de Streetracers in Weel Arch Angels. Bij TransFender kan je niet zoveel tunen, maar er kunnen ook mooie wagentjes uitkomen hoor.
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_734855 welke auto kun je het mooiste tunenIk vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen Fout, op geen enkele auto past alles, zo kun je de dingen van TransFender niet in de Wheel Arch Angels verkrijgen. Hanneswasco zit ook fout met: Bij TransFender kan je niet zoveel tunen. Want als je kijkt op deze lijst zie ik toch wel een heleboel auto's... Ik denk dus dat je Wheel Arch Angels bedoeld. Als je wilt weten wat waar getuned kan worden en wat er getuned kan worden moet je op deze(Loco Low Co.), deze(TransFender) en deze(Wheel Arch Angels) kijken, gemaakt door Preddy Bewerkt: 17 juli 200717 jaren door VWO-er
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_735330 Ik vind de Sultan, Savanna en de Remmington ook mooi getund kunnen worden. PS: 100ste post!
Geplaatst: 19 juli 200717 jaren comment_736805 zelf vind ik dat je deze 6 wagens het beste kan tune bij wheel arch angels uranus jester sultan stratum flash elegy
welke auto kun je het mooiste tunen