Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_735218 Ik heb hier een paar voorbeelden van hekken waar allleen bepaalde auto's doorheen mogen: In welke file is opgeslagen welke auto's erin mogen en welke niet? dank u
Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_735257 Nergens dit zit in de main.scm dit bevat alle missies en meer dus niet zo 1 2 3 makkelijk te bewerken... met Mission builder of sanny builder heet dat geloof ik kun je dit bestand bewerken. maar dan moet je ook nog zien te vinden waar dat hek staat... Grats
Geplaatst: 18 juli 200717 jaren Auteur comment_735636 hmmm, waar in de main.scm zouden de info van de hekken kunnen staan
Geplaatst: 18 juli 200717 jaren comment_736069 hmmm, waar in de main.scm zouden de info van de hekken kunnen staan Weet je wel hoe je een main.scm moet bewerken? Als je het wijzigt, ben je gedwongen een New Game te starten. En bovendien is het zeer moeilijk. De main.scm zit in je data map, in je SA folder.
Ik heb hier een paar voorbeelden van hekken waar allleen bepaalde auto's doorheen mogen:
In welke file is opgeslagen welke auto's erin mogen en welke niet?
dank u