Geplaatst: 17 juli 200717 jaren comment_735358 Hallo, Ik heb een vraagje, Kan iemand me een Gemodde SCM geven/maken waarmee ik RC voertuigen kan besturen? Bijvoorbeeld die missie die je bij de RC Shop kan doen? met de RC baron die busjes moet opblazen. Maar dan waar geen tijd is en een normale wereld zodat er de gewone wagens rijden die er normaal ook rijden. En dit met alle RC voertuigen(RC Baron, RC Goblin, RC Cam<(deze hoeft niet perse), RC Raider, RC Tiger en de RC Bandit) En dat je de camera punt kan veranderen,als het kan.(Dit kan namelijk niet met die RC missie) En dat alle landen en shops open zijn? Mag dat CJ erin zit, maar liever niet. Alvast bedankt. En waar die missiepunten(rooie cirkels) bij een rijschool staan. Feki122 (zal dit ook ff in de Request zetten) >>> Door Wazuup: Als je weet dat het in modding request moet, waarom open je dan een topic? <<<
Hallo,
Ik heb een vraagje,
Kan iemand me een Gemodde SCM geven/maken waarmee ik RC voertuigen kan besturen?
Bijvoorbeeld die missie die je bij de RC Shop kan doen? met de RC baron die busjes moet opblazen.
Maar dan waar geen tijd is en een normale wereld zodat er de gewone wagens rijden die er normaal ook rijden.
En dit met alle RC voertuigen(RC Baron, RC Goblin, RC Cam<(deze hoeft niet perse), RC Raider, RC Tiger en de RC Bandit)
En dat je de camera punt kan veranderen,als het kan.(Dit kan namelijk niet met die RC missie)
En dat alle landen en shops open zijn?
Mag dat CJ erin zit, maar liever niet.
Alvast bedankt.
En waar die missiepunten(rooie cirkels) bij een rijschool staan.
Feki122
(zal dit ook ff in de Request zetten)
>>> Door Wazuup: Als je weet dat het in modding request moet, waarom open je dan een topic?
<<<