Geplaatst: 18 juli 200717 jaren comment_735638 ik zat te denken, een mod met Feyenoord Ajax en PSV in plaats van Grove Street enz. en 3 Stadions dus de Kuip, de Arena en Philips Stadion.. maar het probleem is dat ik dit zelf totaal niet kan maken, daarom wou ik vragen of er mensen zijn die dit wel willen maken! maar ik wou bijv. L.S. als ''Feyenoordgebied'' en S.F. als ''Ajaxgebied'' en L.V. als ''PSVgebied'' als dat niet kan alleen in L.S. dus wie kan dit maken? DIT IS GEEN DISCUSSIE TOPIC EN NIET BEKVECHTEN VAN AJAX IS BETER OF FEYENOORD IS BETER!! Bewerkt: 18 juli 200717 jaren door J-star
Geplaatst: 18 juli 200717 jaren comment_735667 Ik heb een modificatie gevonden van een Ajax auto Voor in het Ajax gebied >Hier is de auto< Ik hoop dat dit genoeg bewijs is Bewerkt: 18 juli 200717 jaren door gekkieJ01
ik zat te denken, een mod met Feyenoord Ajax en PSV in plaats van Grove Street enz.
en 3 Stadions dus de Kuip, de Arena en Philips Stadion..
maar het probleem is dat ik dit zelf totaal niet kan maken, daarom wou ik vragen of er mensen zijn die dit
wel willen maken!
maar ik wou bijv. L.S. als ''Feyenoordgebied''
en S.F. als ''Ajaxgebied''
en L.V. als ''PSVgebied''
als dat niet kan alleen in L.S.
dus wie kan dit maken?
DIT IS GEEN DISCUSSIE TOPIC EN NIET BEKVECHTEN VAN AJAX IS BETER OF FEYENOORD IS BETER!!
Bewerkt: door J-star