Jump to content

Rockstar had geen behoefte GTA IV op PS3 te tonen

Geplaatst:
comment_735858

Tijdens de E3 2007 liet Microsoft met volle teug de laatste Grand Theft Auto IV trailer zien op een groot scherm. Tevens liep het bedrijf te pronken met de exclusieve content die voor de Xbox 360 zal verschijnen. Echter was het tijdens de persconferentie van Sony stil rondom het vierde deel uit de Grand Theft Auto serie.

David Karraker van SCEA vertelde dat, terwijl Sony er om vroeg, Rockstar geen footage naar Sony had verzonden. Sony verstuurde een email naar alle uitgevers en vertelde daarin dat ze hun video's konden opsturen voor de persconferentie. Rockstar heeft nooit iets gestuurd.

SCEA CEO en president Jack Tretton vergezelde Dave Karraker bij het interview. Tretton liet weten dat Sony hecht met Rockstar samenwerkt aan een aantal dingen. Verdere details werden echter niet gegeven.

Bron: www.ps3only.nl

Featured Replies

Geplaatst:
comment_736382

ik denk opeens..misschien heeft rockstar gaan ps3 versie van de trailers..want volgends mij waren alle trailers en screemshots van de 360 dat is wat ik gehoord had

Geplaatst:
comment_736400
ik denk opeens..misschien heeft rockstar gaan ps3 versie van de trailers..want volgends mij waren alle trailers en screemshots van de 360 dat is wat ik gehoord had

ja ze zijn inderdaad opgenomen op de 360..maar rockstar wil ze identiek maken dus het hoeft niets uit te maken.

Op PSN staat toch ook gewoon trailer 2, en die is ook op een 360 opgenomen.

Geplaatst:
comment_736718

Voor elk klein nieuwsitem hoeft geen nieuw topic over geopend te worden. Dan wordt het echt gekkenwerk. ;) Lijkt me niet nodig om dit topic dus open te laten...

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.