Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

probleem met savegame opstarten

Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt.

Kortom, ik heb hetzelfde probleem als kevinfire, maar bij hem sluit gta af als hij z'n savegame wil loaden en bij mij krijg ik hetzelfde als new game

Edited by Léon-San Andreas

Featured Replies

Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt.

Kortom, ik heb hetzelfde probleem als kevinfire, maar bij hem sluit gta af als hij z'n savegame wil loaden en bij mij krijg ik hetzelfde als new game

Dat komt vast omdat je een V1 savegame hebt gedownload. Je kunt je spel downgraden met dit tooltje, of een savegame uit de database kunnen downloaden.

Veel succes,

Jim.

Edited by kristof01

Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt

Kortom, ik heb hetzelfde probleem als kevinfire, maar bij hem sluit gta af als hij z'n savegame wil loaden en bij mij krijg ik hetzelfde als new game

*Verwijder*

Het klopt niet wat ik zei :schater:

Edited by Ninoke

  • Author

nou, heb gedaan wat je zei, ik heb de patch gedownload en nu heb ik hetzelfde probleem als kevin

Die patch enkel is niet genoeg om V1 savegames te kunnen laden. Je hebt namelijk ook nog de zogenaamde 'V1 Files' nodig. Deze bestaan uit een 'main.scm' en een 'script.img'. Ik heb ze in mijn beijlagen gestopt, zodat je ze even kan downloaden. Na het downloaden moet je ze even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als het goed is moet je V1 savegame het dan gewoon doen, zeker als je die patch er ook al bij geïnstalleerd hebt, ook al was dat niet per definitie nodig.

  • Author
Die patch enkel is niet genoeg om V1 savegames te kunnen laden. Je hebt namelijk ook nog de zogenaamde 'V1 Files' nodig. Deze bestaan uit een 'main.scm' en een 'script.img'. Ik heb ze in mijn beijlagen gestopt, zodat je ze even kan downloaden. Na het downloaden moet je ze even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als het goed is moet je V1 savegame het dan gewoon doen, zeker als je die patch er ook al bij geïnstalleerd hebt, ook al was dat niet per definitie nodig.

Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Ik kan je link niet downloaden

Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Ik kan je link niet downloaden

In dat geval kun je denk ik het beste even je cookies verwijderen via je internetopties. Maar goed, om het even via een andere manier op te lossen heb ik hem geupload via Rapidshare. Je kan hem alsnog hier downloaden. Succes, en als er nog vragen zijn hoor ik ze wel. Vergeet overigens geen back-up's te maken van je huidige bestanden, voor het geval dat het eventueel mis gaat.

Edited by -Matthijs-

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.