Jump to content
Geplaatst:
comment_736328

Ik heb een mod geinstalleert en alles precies gedaan zoals dat in die guide staat maar in het spel gebeurd er niks.

Wat ik mij dan afvraag is : Ik had een eerdere cd van gta sa maar die deed het niet meer dus had ik een nieuwe gekocht maar zou het kunnen zijn dat ik de hele tijd zit te modden in de gta3 van mijn kapotte gta cd zelfs nadat ik het spel had verwijdert ?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_736543

Dat kan zijn, maar in dat geval zullen er andere applicaties optreden, zoals een crash. Aangezien er bij hem niets gebeurd, acht ik de kans klein dat hij een verkeerde versie heeft. Ik sluit die verkeerde versie overigens niet uit, die patch zal niets veranderen wat effect heeft in het verdere verloop, dus zoveel maakt het niet uit of de patch wel of niet geïnstalleerd wordt.

Hoe dan ook, powerpats, als je je oude spel verwijderd hebt, dan heb je in ieder geval zeker niet zitten mdden in het oude bestand. Ik neem namelijk aan dat je hem wel weer opnieuw geïnstalleerd, anders kun je dat altijd nog even doen. Verder zou je eventueel een link naar de betreffende mod kunnen geven, zodat iemand er even naar kan kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.