Jump to content

Ooit spijt gekregen van een film/filmpje die je hebt gekeken ?

Geplaatst:
comment_736697

Post in dit topic films op tv of filmpjes op internet waarvan je spijt hebt dat je dat ooit hebt gekeken.

Ik begin wel, Ik was vroeger dus een beetje in de ban van dierenactivist enz wou vegatarier worden dus ik wou eens zien wat voor verschikkelijke dingen mensen doen met een dier dus ik klik op een filmpje en ik zie hoe een hond levend wordt opengesneden en in brand gestoken was volgens mij in china of japan dus ik lig egt nachten wakker soms zie ik nog steeds die beelden. Ik zou egt willen dat ik dat filmpje nooit had gezien :cry:

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_740509
bekijk even deze youtupe film van 17 sec. http://www.youtube.com/watch?v=83fedm8tUeg...ted&search=

genaamt: ghost in tv gta sa

Ja die had ik al eerder gezien daar heb ik ook spijt van ik durf egt niet meer in dat huis te gaan

Ik heb hem maar niet gekeken ik weet dat het een vage vlek is en dat het waarschijnlijk niet egt is maar men weet nooit :cry:

Geplaatst:
comment_740515

Kennen jullie dat Area 51 topic? Ik ben naar een aantal van die filmpjes gaan kijken (een serie filmpjes van iets van een uur) en toen ging ik vanzelf nadenken. Van die filmpjes schrok ik helemaal niet, maar door wat ik me toen bedacht...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_749909
The Blair Witch Project... 2 jaar nachtmerries gehad

Ik vond die ook heel eng ja.

Zeker toen we een keer 's nachts een boswandeling gingen maken :{

Vind ik zeer eng man, zeker het eerste verhaal. Dat vertelde ze juist als we een Doop kregen bij de scouts op kamp (Midden in de nacht moet je om jezelf te bewijzen een erg zwaar parcour afleggen dat door oudere leden is gemaakt afleggen ,bestaat meestal uit modder, koud water, en afzien . Uiteraard dit is nog niet zo erg als je tegen een stootje kunt :engel:, maar tegen die enge verhalen kan ik dus echt niet . Zo ben ik het gemakkelijkst te kraken :( )

Trouwens, vroeger keek ik veel naar ene meneer Freddy Krueger, nightmare on elm street, en die oeroude japanse horrors :D, niets meer voor mij was ik veel te bang voor :puh:

PS, Ik droom ook niet meer man, ik zie alleen zwart, dan lijkt het een een paar seconde en de nacht is voorbij ,wat jammer. Ik droomde graag :puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA

Geplaatst:
  • Auteur
comment_750047

Ik heb er spijt van dat ik net een filmpje met een #^&*%%^* liedje heb gehoort ik krijg dat liedje egt niet meer uit mijn hoofd :bonk:

He is the meeeeeaaaaaan the boxmeeeeeaaaan he is the box man heeeeeeaaaaaaaaaaaaa !!!!!

Ik vrees dat ik dit liedje nog een paar dagen moet aanhoren in mijn hoofd.

Had ik dat filmpje maar niet gezien :cry:

Geplaatst:
comment_750376

Niet echt één maar ik weet nog wel m'n eerste horrorfilm dat was Scream 3 ik was toen 11 of 10 ofzo en ik vond dat toendertijd wel eng maar als ik er nu over terugdenk denk ik 'waar was ik nou eigenlijk zo bang voor'? Ik lig niet echt zo wakker van films.

@ powerpats wat was die link?

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_750785

Zo'n beetje al de horror films die ik heb gezien.

Ik hou helemaal niet van dat soort films, maar al mijn vrienden vinden het zo leuk om tijdens hun verjaardagen etc. te kijken. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.