Geplaatst: 19 juli 200717 jaren comment_736829 Heey, kheb net een mod gedownload om cj te veranderen in tony montana maar het is een .tga bestand en k zou niet weten over welk ander bestand k het moet doen. Dus als iemand mij kan helpen graag. Thanx alvast!
Geplaatst: 20 juli 200717 jaren comment_736928 Heey,kheb net een mod gedownload om cj te veranderen in tony montana maar het is een .tga bestand en k zou niet weten over welk ander bestand k het moet doen. Dus als iemand mij kan helpen graag. Thanx alvast! Kun je me de link geven naar die mod? Dan weet ik wat je daarvoor moet doen. Een .tga kan je openen met Adobe PhotoShop.
Geplaatst: 20 juli 200717 jaren comment_736990 Als je de readme leest, zal je zien dat je de TGA vervangt door een image in de TXD van de model. Een TGA bevat een alpha, wat dus handiger is bij het vervangen. Je kan je niet vergissen, de maker moet maar 1 afbeelding in de ZIP plaatsen, enzovoort. Kijk dus gewoon even in welke TXD hij moet, en vervang hem . Download TXD Workshop. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 20 juli 200717 jaren door DaBeast
Geplaatst: 20 juli 200717 jaren Auteur comment_737134 thx dabeast maar weet jij welk bestand je moet vervangen om cj's hoofd texture te veranderen??
Geplaatst: 23 juli 200717 jaren comment_739214 Ik zou zeggen de head.txd, te vinden in de player.img.
Heey,
kheb net een mod gedownload om cj te veranderen in tony montana maar het is een .tga bestand en k zou niet weten over welk ander bestand k het moet doen. Dus als iemand mij kan helpen graag. Thanx alvast!