Geplaatst: 20 juli 200717 jaren comment_737157 Hey mensen, Ik speel de laatste tijd nie echt games meer alleen nog een beetje CS:S. dus ik denk ik zoek eens op GTAForum of hier nog mensen zitten, de zoekfunctie leverde weinig op dus ik denk ik probeer het op deze manier is. Dus vandaar, Spelen jullie nog CS(:S) enzo ja hoe dan? Public of wars? Zelf speel ik gewoon Public, beetje lol hebben met een paar gasten is voor mij genoeg. mzzl Bewerkt: 20 juli 200717 jaren door Plantebak
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804647 Hey mensen , Ik zoek een css clan waar hier iemand bij zit. Ik ben een Low-Mid skiller, handy met snipers en Deagles. Als iemand mij ziet zitten om aan te nemen? Ik ben er altijd (Nee geen reclame ik zoek alleen een css clan ) IB
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren Auteur comment_1431309 haha dat ik nog steeds dit spel speel blijft me verbazen... tegenwoordig alleen nog maar mixes/pcw's maar goed.
Hey mensen,
Ik speel de laatste tijd nie echt games meer alleen nog een beetje CS:S.
dus ik denk ik zoek eens op GTAForum of hier nog mensen zitten, de zoekfunctie leverde weinig op dus ik denk ik probeer het op deze manier is.
Dus vandaar, Spelen jullie nog CS(:S) enzo ja hoe dan? Public of wars?
Zelf speel ik gewoon Public, beetje lol hebben met een paar gasten is voor mij genoeg.
mzzl
Bewerkt: door Plantebak