Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65759 Hallo luitjes. Ik weet nie of jullie dit al wisten maar er staat een auto in wethstone op het strand helemaal achteraan als het goed is... Iedergeval hij stond er bij mij wel.. De auto heeft BF injection -- kweenie of die ook gewoon rondrijden maarja.. het is wel fijne buggy vind ik .. Gr. eti
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65767 Aaah cowl ik wist het iniedergeval niet zal um straks ff opzoeke of die erbij mij ook staat
Geplaatst: 19 december 200420 jaren Auteur comment_65806 Hallo luitjes.Ik weet nie of jullie dit al wisten maar er staat een auto in wethstone op het strand helemaal achteraan als het goed is... Iedergeval hij stond er bij mij wel.. De auto heeft BF injection -- kweenie of die ook gewoon rondrijden maarja.. het is wel fijne buggy vind ik .. Gr. eti Ow nja ik keek ook bij andere kant maar daar stond alleen een bootje in het water <_< gr. eti
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65810 Wist ik al..bij de steiger staat een Bandito ook een buggy
Hallo luitjes.
Ik weet nie of jullie dit al wisten maar er staat een auto in wethstone op het strand helemaal achteraan als het goed is... Iedergeval hij stond er bij mij wel..
De auto heeft BF injection -- kweenie of die ook gewoon rondrijden maarja..
het is wel fijne buggy vind ik ..
Gr. eti