Grootte: Naar eigen inzicht. Niet te klein, maar ook zeker niet te groot.
Afbeelding: -
Tekst: Mijn forum-nickname in een bijpassend lettertype.
Rand: 1px, in de kleur wat het beste bij het geheel past.
Kleuren: Ik wil in eerste instantie het gevoel van mijn oude signature heroproepen. Het idee van de effecten en achtergrond, mogen overeenkomen met hetgeen uit deze signature. In mijn geval moeten er voornamelijk blauwe kleuren/effecten in terug te vinden zijn, maar verder kan alles op eigen inzicht gedaan worden.
Gelieve geen lichte, maar met name donkere effecten te gebruiken, indien mogelijk. Niet té donker, uiteraard, maar het moet zegmaar geen meisjes-signature worden.
Type: Signature
Stijl: Freestyle
Grootte: Naar eigen inzicht. Niet te klein, maar ook zeker niet te groot.
Afbeelding: -
Tekst: Mijn forum-nickname in een bijpassend lettertype.
Rand: 1px, in de kleur wat het beste bij het geheel past.
Kleuren: Ik wil in eerste instantie het gevoel van mijn oude signature heroproepen. Het idee van de effecten en achtergrond, mogen overeenkomen met hetgeen uit deze signature. In mijn geval moeten er voornamelijk blauwe kleuren/effecten in terug te vinden zijn, maar verder kan alles op eigen inzicht gedaan worden.
Gelieve geen lichte, maar met name donkere effecten te gebruiken, indien mogelijk. Niet té donker, uiteraard, maar het moet zegmaar geen meisjes-signature worden.
Render (optioneel): http://img125.imageshack.us/img125/3566/render12jx5.png -> Moet nog uitgerenderd worden.
Bij voorbaat dank.