Jump to content
Geplaatst:
comment_737917

Mijn PC'tje loopt al een tijdje behoorlijk langzaam, maar af en toe een beurt met Spybot hielp hem wel weer op gang. Maar nu maakt hij het te bont! Hij start Firefox nieteens meer op nadat ik hem heb aangezet, waar ik eerst een stuk of 10 dingen aan kon klikken terwijl hij nog bezig was met opstarten. Ik heb geen flauw idee hoe ik hem weer normaal krijg, of naar de 'fabrieksinstellingen', zoals ze (volgensmij) wel vaker genoemt worden.

Hoé ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik niet, maar ik hoop dat jullie wel een paar leuke dingentjes voor me in petto hebben. :) Het behouden van mijn muziek en paar andere bestandjes zou ik wel fijn vinden. Ook voel ik er weinig voor om Photoshop en San Andreas opnieuw te installeren, maar wat moet dat moet, als ik hem er weer 'normaal' mee kan krijgen. Het backuppen daarvan moet geen probleem worden; ik heb hier ergens nog een externe HDD liggen, waar ik alle bestandjes op kan backuppen en zo de handelingen kan doen zodat mijn PC weer normaal loopt. :)

Alvast hartstikke bedankt. _O_

PS: We hebben hier in huis 2 computers, maar ik zit het liefst op 'mijn eigen'. ;)

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.