Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65852 het is misschien een domme vraag maar waar kan ik een heli vinden als ik de pilot-school nog niet heb gedaan ( graag eentje waar ik in kan duh :lol: :lol: )
Geplaatst: 19 december 200420 jaren Auteur comment_65859 thanks bedankt kan op dat mooie slotje Mod's
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65860 - Op het vliegveld in SF staan een paar, Maar ik weet niet of ze open zijn. (zet een hoge auto tegen het hek. Klim via de auto over het hek van het vliegveld. En kijk ff of je der al in kan.) - Bayside Marina (weet niet of ie open is) - Bij yellow Bell Golf Club, in LV. Als je vanaf daar naar het noorden gaat.(het water op) Staat daar ergens langs de kust een Seasperow Het is natuurlijk veel makkelijker als je vliegbrevet haalt. Dan kun je overal in!
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65892 - Op het vliegveld in SF staan een paar, Maar ik weet niet of ze open zijn. (zet een hoge auto tegen het hek. Klim via de auto over het hek van het vliegveld. En kijk ff of je der al in kan.) De maverick op SF Airport is open. Je moet idd wel even over het hek klimmen als je fly-skills nog niet hoog genoeg zijn.
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65972 ééél domme vraag nu waar is die ****ing pilot school. Ik vind ze nergens ...
Geplaatst: 19 december 200420 jaren comment_65973 ééél domme vraag nu waar is die ****ing pilot school. Ik vind ze nergens ... Erm.. Die Flight School bevind zich in LV Je kan hem unlocken tijdens **** spoilertje (zo'n hele kleine ) **** De Toreno Missies.
het is misschien een domme vraag maar waar kan ik een heli vinden als ik de pilot-school nog niet heb gedaan
( graag eentje waar ik in kan duh :lol: :lol: )