Geplaatst: 23 juli 200717 jaren comment_738750 Ik heb nu 2 bestanden: (Naamscript).amx (Naamscript).pwn Ik plaats deze in de map van samp_server.exe. Ga naar Server.cfg en zet de naam van mijn script achter gamemode0. Dan ga ik naar Samp_server.exe Maar hij doet niks, dan kijk ik vervolgens bij server_log (Alle dingen die iemand op een server doet) En dan staat er dat er geen gamemode is, dat je opzenminst een regeltje moet invullen.
Geplaatst: 23 juli 200717 jaren comment_738784 Ik heb nu 2 bestanden: (Naamscript).amx (Naamscript).pwn Ik plaats deze in de map van samp_server.exe. Fout, je .amx en .pwn bestanden moeten in de map 'gamemodes' Bewerkt: 23 juli 200717 jaren door Sandra18[NL]
Ik heb nu 2 bestanden: (Naamscript).amx (Naamscript).pwn Ik plaats deze in de map van samp_server.exe.
Ga naar Server.cfg en zet de naam van mijn script achter gamemode0. Dan ga ik naar Samp_server.exe
Maar hij doet niks, dan kijk ik vervolgens bij server_log (Alle dingen die iemand op een server doet)
En dan staat er dat er geen gamemode is, dat je opzenminst een regeltje moet invullen.