Jump to content
Geplaatst:
comment_738779

Heey, gta san andreas werd verwijdert want onze computer werd opgeruimt, dus nu wil ik hem instaleren en dan komt er dit in beeld (zie screen) weet iemand hoe dit kan en Graag een oplossing! Allemaal al heeel erg bedankt, ik wil graag weer gta sa kunnen spelen

(screenshot1)

gta1.GIF

Bewerkt: door rogiermeester

Featured Replies

Geplaatst:
comment_738799

Ik heb het topic even verplaatst, want in WikiGTA stond hij niet zo goed.....

De fout wordt veroorzaakt door een kras in je DVD, dus je zou kunnen proberen deze eerst even schoon te maken. Lauw water, zachte doek en voorzichtig van binnen naar buiten poetsen. Maar onze ervaring is dat de verpakking van GTA SA dermate "strak" zat dat er vaak onherstelbare beschadgingen aan de DVD optreden. Mocht het met schoonmaken dus niet lukken vrees ik dat het niet meer goed komt en dat je een nieuwe DVD zult moeten kopen...... :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_738810

het zou best kunnen dat ie vies is, al heeel erg bedankt voor de tip ik ga hem nu zeker proberen,

ik heb versie 2 van san andreas en dan krijg je zown boek, en daar zit hij tussen, als ik de cd

bekijk is hij idd vies, ik had een tijdje terug al een apart hoesje voor de cd, maar ik had hem niet

schoongemaakt, Nogmaals heel erg bedankt!

Geplaatst:
comment_738849
het zou best kunnen dat ie vies is, al heeel erg bedankt voor de tip ik ga hem nu zeker proberen,

ik heb versie 2 van san andreas en dan krijg je zown boek, en daar zit hij tussen, als ik de cd

bekijk is hij idd vies, ik had een tijdje terug al een apart hoesje voor de cd, maar ik had hem niet

We hebben al veel vaker meegemaakt hier dat iemand de DVD tussen dat boekje had gedaan, en vervolgens deze fout kreeg. Dat is omdat dat boekje niet zorgde voor vuiligheid, maar voor krassen. Daarom eigenlijk altijd gelijk uit dat boekje halen en in een apart hoesje doen, zoals jij zo te lezen pas later gedaan hebt. De kans is dus groot dat het schoonmaken niet helpt. Sowieso is dit meestal een fout die veroorzaakt wordt door een kras, en niet door vuil. In ieder geval, als je een nieuwe koopt raad ik je aan om hem gelijk uit het boekje te halen en in een ander hoesje te stoppen. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_740275

We hebben al veel vaker meegemaakt hier dat iemand de DVD tussen dat boekje had gedaan, en vervolgens deze fout kreeg. Dat is omdat dat boekje niet zorgde voor vuiligheid, maar voor krassen. Daarom eigenlijk altijd gelijk uit dat boekje halen en in een apart hoesje doen, zoals jij zo te lezen pas later gedaan hebt. De kans is dus groot dat het schoonmaken niet helpt. Sowieso is dit meestal een fout die veroorzaakt wordt door een kras, en niet door vuil. In ieder geval, als je een nieuwe koopt raad ik je aan om hem gelijk uit het boekje te halen en in een ander hoesje te stoppen. :)

Helaas , schoonmaken helpte idd niet, mijn san andreas is kapot ik denk dat ik hem niet nieuw ga kopen maar

lenen van me neef, ik ben vandaag jarig als ik hem op msn nog spreek vraag ik of ie hem meeneemt:P wel jammer

dat me san andreas het nietmeer doet

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.