Als je in het Phil Collins concert aan de rechterkant kijkt (aan de kant van de basgitarist, die met die blauwe gitaar en dat R* Leeds shirt). Je kan Vic gewoon besturen en zn wapens afvuren, en van wapens wisselen. Ik heb alledrie de muzikanten doodgeschoten, Phill kan niet dood. Dat ziet echt lomp uit als je de gitaarsolo hoort en je ziet die gast daar dood liggen ;puh: probeer maar eens Was dit al bekend?
Ik vond niets met de zoekfunctie, niets op WikiGTA dus ik dacht 'maak maar een topic'. Uit de onderstaande twee reacties blijkt dat dit niet erg bekend is, en dat met dit topic dat wel iets bekender wordt. Ik heb geen cheatdevice (meer), ik ben zo dom geweest te upgraden, en downgraden[/font] is me te riskant.
@Pietje II: Leuk hè? Maar soms toch nog even serieus luisteren, het blíjft een goed liedje
Als je in het Phil Collins concert aan de rechterkant kijkt (aan de kant van de basgitarist, die met die blauwe gitaar en dat R* Leeds shirt). Je kan Vic gewoon besturen en zn wapens afvuren, en van wapens wisselen. Ik heb alledrie de muzikanten doodgeschoten, Phill kan niet dood. Dat ziet echt lomp uit als je de gitaarsolo hoort en je ziet die gast daar dood liggen ;puh: probeer maar eens
Was dit al bekend?
Ik vond niets met de zoekfunctie, niets op WikiGTA dus ik dacht 'maak maar een topic'. Uit de onderstaande twee reacties blijkt dat dit niet erg bekend is, en dat met dit topic dat wel iets bekender wordt. Ik heb geen cheatdevice (meer), ik ben zo dom geweest te upgraden, en downgraden[/font] is me te riskant.
@Pietje II: Leuk hè?
Maar soms toch nog even serieus luisteren, het blíjft een goed liedje 
Bewerkt: door MartyCeha