Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66049 nadat je al die tests hebt gehaald krijg je een missie waarmee je met een vleigtuig naar een dorpje moet vliegen maar daarna weet ik niet wat ik moet doen? en onderweg krijg je een radar dat je zo laag mogelijk moet vliegen dat lukt nog wel
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66050 Tip: Gebruik zoek Functie. en typ NOE in. Je kan ut beste via de zee vliegen. Als je bij dat punt ben moet je door de corana vliegen en dan weer terug gaan naar het vliegveld <_<
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66051 Boven het dorp waar je heen moet is ook een rode ring waar je door heen moet vliegen dan pas kan je weer terug vliegen thats all
Geplaatst: 20 december 200420 jaren Auteur comment_66061 Boven het dorp waar je heen moet is ook een rode ring waar je door heen moet vliegen dan pas kan je weer terug vliegen thats all waar zit die corona dan net boven die huizen of.... ------------------------------------- zoekfunctie? is hier al eerder een onderwerp over gestart dan?
Geplaatst: 20 december 200420 jaren comment_66062 Het is een hééle grote corana, valt niet te missie. Maar hij ''hangt'' laag.
nadat je al die tests hebt gehaald
krijg je een missie
waarmee je met een vleigtuig naar een dorpje moet vliegen maar daarna weet ik niet wat ik moet doen?
en onderweg krijg je een radar dat je zo laag mogelijk moet vliegen dat lukt nog wel