- Reacties 55
- Bezichtigingen 3.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
joopykoopy 23 posts
-
bramboy 13 posts
-
JelleVD 6 posts
-
Galiorix 5 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
de mod is dood
oke beste mensen ik wil een mod maken voor vc en als ik een beetje ervaren mensen kan vinden zou ik er het liefst een tc van maken...
maar zover is het nog niet...
Het Idee:
mijn idee was om minstens 1 eiland bij vice toe te voegen in mafia stijl (i like mafia)...
daar moet je kunnen saven en als het even kan ook respawnen van dood of opgepakt worden...
er moet als het even kan ook een wapen shop komen en een schuilplaats (waar politiesterren lichen)
verder eerst nog geen missies tenzij er iemand zich aanmeld die dat kan
mensen die nodig zijn:
scripters (weet niet hoeveel ik denk een stuk of 2)
mensen die gebouwen en eilanden kunnen maken (geen iedee hoeveel) licht aan de grote van het eiland
mensen die het spul ingame kunnen krijgen... (al bezet dat stuk) ik heb het zelf geleert
en mensen die het spul gebruiks klaar kunnen maken (dus col files maken dff en txd's en die shit)
en ik heb geen haast dus als je bijv. maar een paar uurtjes per week bezig kan is het mij ook goed
en we vormen een team en zeiken elkaars spul niet af!!!!!!!!!
voor aan te melden dit is het formulier
naam:
kwaliteiten:
wat wil ik doen:
post het op dit forum
en als je dan een goede naam voor de mod weet moet je die ook maar posten
ik werk zelf ook mee en ik gebruik sketchup pro 6
van mij mag je dus ook als sketchupper aanmelden maar 3ds is denk ik ook wel goed voor de mensen die het spul klaarmaken...
mvg,
joopykoopy
hier de crew
bramboy (beetje skins)
gta-pilot (beetje sketchup werk)
JelleVD (goede ideeën en textures en wat sketchup spul)
joopykoopy (mij dus) ik ben de leider van het project maak gebouwen en plant alles ingame!!!
en mensen herrinnen werk je met 3ds max (maakt egt niet uit hoe goed) al is het enige wat je kan een kubus met een beetje textures want zelfs dat kan leuk worden!!!
de mod is dood
Bewerkt: door joopykoopy