Geplaatst: 24 juli 200717 jaren comment_739813 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™ Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt
Geplaatst: 24 juli 200717 jaren comment_739897 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn?
Geplaatst: 24 juli 200717 jaren Auteur comment_739898 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn? IE ingebouwd ? waardan ?
Geplaatst: 24 juli 200717 jaren comment_739899 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn? IE ingebouwd ? waardan ? IE -> internet explorer DreamWeaver heeft een functie om automatisch bijgewerkte bestanden te uploaden. Dat kun je instellen bij site manager.
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747996 Ik heb zelf ook vista, en gebruik daarbij, smart ftp Ik hoop dat je geholpen bent...
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren Auteur comment_752118 Dat had ik voor de crash van me pa's computer ook, lang voordat ik een eigen computer kreeg Was wel erg vaag , kon geen verbinding krijgen terwijl alles ingevuld was
ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™
Weet iemand een goede uploadprogramma ?
Alvast bedankt